Ahad, 28 Disember 2014

LAGI TAMBAH SUWEY








KUALA LIPIS - Kerajaan akan membantu mencari pesawat AirAsia QZ8501 dari Surabaya ke Singapura yang dilaporkan hilang dari radar pagi tadi.



KAH KAH KAH

woit
najib nak cari
kah kah kah
pakai lampu picit
atau pakai
kayu golf

kalau najib cari
lagi tambah
suwey
kah kah kah

APA PUNYA TUUUR


-------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Budak Bahalol akan panggil Scprpene yang bantu banjir di Sungai Kelantan pergi laut Indon tengok tengok ada yang timbul.

Tanpa Nama berkata...

Selagi hishamkais ni tak di tangkap negara akan bertambah suwey.....

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya pesawat terhempas adalah milik Airasia Indonesia sebuah syarikat mutlak Indonesia PT Fersindo Nusaperkasa. Airasia hanya memegang saham minoriti. Hanya mengunakan Jenama AirAsia seperti juga Airasia X, Thailand Airasia, Philippine Airasia, Japan Airasia. Sepatutnya kerajaan Indonesia yang menyelesaikan masaalah tersebut dan kerajaan Indonesia memang sedang mengetuai operasi tersebut. Airasia Malaysia hanya memegang saham minoriti. Airasia Malaysia hanya membantu apa yang perlu.

Malaysia menghantar pesawat dan kapal perang hanya membantu dengan semangat setia kawan dan Asean.

Kadang tergelak juga menyalahkan kerajaan Malaysia. Paling bodohnya Najib juga yang kena. Apalah mangkok ayun pencacai PKR ni. Semua media antarabangsa tahu akan kedudukan empunya syarikat tersebut. Yang tak tahu ahli2 PAS PKR dan DAP. Mungkin mereka tahu tapi buat2 tak tahu. Yang bodoh langau mereka percaya bulat2.

Sebab itu dipesawat tersebut ada lambang bendera Indonesia buksn bendera Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Cari salah tak cari salah.

Tanpa Nama berkata...

Hisham ni seorg aktivis bkn bab politik ja dia kutuk....agama allah pun dia kutuk....dia nak buat hukum agama dia sendiri....