Jumaat, 9 Januari 2015

BERITA PELIK TETAPI BENAR






Blogger dihukum penjara tiga bulan 

kerana menghina mahkamah

Blogger Amizudin Ahmat hari ini dihantar ke penjara untuk menjalani hukuman penjara tiga bulan kerana menghina mahkamah bersabit dengan penerbitan artikel-artikel yang memfitnah bekas  Rais Yatim.
Ini kerana dia gagal mendapat kebenaran daripada Mahkamah Persekutuan untuk merayu terhadap keputusan Mahkamah Tinggi yang mendapatinya bersalah kerana berterusan menyiarkan artikel memfitnah Rais dan dijatuhi hukuman penjara tiga bulan.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/blogger-dihukum-penjara-tiga-bulan-kerana-menghina-mahkamah#sthash.4V1M5orx.dpuf

KAH KAH KAH

woit
ini pelik bin hairan
perogol tak didakwa
blogger di dakwa

perogol jauh bezanya
dari seorang blogger
apa sudah jadi

KAH KAH KAH


--------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Standard la bro, selagi beruk2 tu pegang kuasa mahkamah pun tak boleh buat apa2 hantar la 3 tanker lapuran pun tak akan ada tindakan punya. Standard pemikiran bumi bani Melayu selagi ramai baghal2 mengundi mereka lagi bebas beruk2 tu buat apa yang mereka suka.

Tanpa Nama berkata...

tuan tt, ini mahkamah dunia ketiga.Tiada apa yang pelik.dengar cerita kes mat monggol akan masuk mahkamah semula.kah..kah..kah...hari-hari saekor mat monggol akan berakhir.kah..kah...kah..

Tanpa Nama berkata...

Bahalol saja

Lima lawan satu berkata...

Ini serupa kes Lim Guan Eng. Yang sedap main jadi pengerusi...yang membela mangsa masuk penjara...Masih lagi kah mahu mempertahankan kerajaan gila ni.