Sabtu, 17 Januari 2015

MINAH RAHAI





Syed Ali pertahan 'pelukan Rosmah'

Seorang pemimpin bahagian Umno tampil mempertahankan tindakan isteri perdana menteri  Rosmah Mansor memeluk pemain badminton  Lee Chong Wei.

"Saya sifatkan tindakan Rosmah yang memeluk pemain badminton nombor satu negara itu sebagai satu penghargaan seorang ibu kepada anaknya kerana berjaya meraih kemenangan dalam sukan.


Syed Ali turut memperakui Rosmah sebagai “ibu kepada 28 juta rakyat Malaysia” dan memuji keprihatinan suami Najib Razak itu.





KAH KAH KAH

woit
ibu 28 juta
tapi tolak satu
gwa tak masuk
kah kah kah

patutlah rahai
koyak rabak
lohe kah kah kah
lori 5 tan pun
boleh lalu
beranak banyak
peha najib boleh masuk
kah kah kah

APA PUNYA LOHE


------------

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ingat lu sorg je tolak,wa pun x ngaku minah ni ibu wa! Kahkahkahkah

kampong lad berkata...

queen mary can make u-turn!

Tanpa Nama berkata...

Tolak aku sekali.

Tanpa Nama berkata...

mummy peluk u sesak nafas bro....tangan engkau cukup kah peluk mummy...kah kah kah...engkau tunggu lah mummy memang nak peluk you pun.... pelukan maut..
rahai lah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Aku pun tak ingin

Tanpa Nama berkata...

Bini kit siang mak korang bertiga yg tolak ....kua..kua..kua

Tanpa Nama berkata...

Hahaha cam gampang! Kalau nak bodek pun biarlah berseni. Seni membodek kena belajar, sila daftar masuk UUM dan seumpama dgnnya utk ijazah sarjana muda seni membodek.

Apa punya eee. Low class!

Tanpa Nama berkata...

Aku pun... x hingin... moga dijauhkn dr aku.
.

Tanpa Nama berkata...

Omak akuuuuu.. satu sen pun dia x huluq mai kat aku sejak aku kecik2 sampai dah nak mampuih dah ni.. omak kaplavutoh apa ni???

Tanpa Nama berkata...

Mati hidup balik aku tak mengaku anak,

Tanpa Nama berkata...

Siapa lantik syed auta keeeling ni jadi wakil bik mama?Syed ni memang haramjadah.Syed benggali muka tak malu.kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Rupa-rupanya Tuan Syed ini juga anak Rosmah. Ho Ho Ho.

Tanpa Nama berkata...

Jijik lah.... Sendiri bahalol nak suroh orang laim bahalol macam dia sekali.

Mamat ini gila menetek kot sampai botak kepala...????