Isnin, 5 Januari 2015

SENYUM TENGAH HARI



BADAK

akhirnya pulang

satelah berligar

mencari kedai

 jual seluar dalam

sais XXXLLL 556


-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cilaka............

Amuraria berkata...

kah kah kah !ABU !

Tanpa Nama berkata...

K'jaan bayar awal bonus 15 Januari
3:31PM Jan 5, 2015
Kerajaan bersetuju pembayaran bonus sebanyak setengah bulan gaji atau minimum RM500 kepada penjawat awam dan bantuan khas RM250 kepada pesara kerajaan diawalkan iaitu pada 15 Januari ini.

Menteri Kewangan Kedua Datuk Seri Ahmad Husni Mohamad Hanadzlah berkata keputusan itu berikutan kerajaan prihatin dan memahami situasi semasa terutama sekali penjawat awam yang terlibat dalam bencana banjir.

"Kerajaan berharap pemberian ini (pembayaran awal bonus) dapat meringankan beban penjawat awam akibat banjir serta membantu persediaan persekolahan anak-anak," katanya dalam kenyataan hari ini.

Banjir yang berlaku di beberapa negeri sejak pertengahan Disember lalu mengakibatkan ribuan penduduk terpaksa dipindahkan dengan angka semasa menunjukkan sejumlah 41,421 orang masih ditempatkan di pusat-pusat pemindahan.

Dalam pembentangan Bajet 2015 pada Oktober tahun lalu, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan pemberian bonus itu yang sebelum ini dijadualkan dibayar kepada penjawat awam bersekali dengan gaji bulan Januari 2015....
ini lagi satu kaldai... sekolah bullka 11 hb... bonus 15 hb.... bantu persekolahan apa turrr... kalau bodoh jangan bawa cerita...kah kah kah geng dedak and mat blues... kena ketum kot
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Pak Hisham, fantastic illustration. Tapi anak2 haramjadah mana tahu malu. UMNOGOK pun sama bebal sampai mampus.