Khamis, 19 Februari 2015

JUMPA SABTU INI






JUMPA SABTU INI
Ingat aku 17 tahun lepas masa first first aku keliru berdemo....dua hati masa tu...nak ikut ke dak....bila ku perhatikan disekililing ku...dengan bibir kering..senyum ikhlas..kening berkerut dengan yakin...penumbuk dihayun tanda marah ORANG ORANG LAMA yang hadir...

aku jadi yakin...inilah perjangan yang idle bagiku...jalanraya...yes... jalanraya..sekarang aku mencicah 46 tahun...keyakinan aku masih jalanraya...kalau takut langgar tol..jangan masuk jalanraya...masuk perlukan pembayaran...kita bayar CASH....FRU FRU yang bertugas kami langgar..

dua tiga orang tu jiran aku..sampai sekarang kalau minum kedai meke akan geleng kepala memandang ku...kerana aku akan buat isyarat rempuh lada mereka hinggakan mereka tersenyum dan kalau ada demo besok ..kalau terserempak mereka..mereka yang akan tegur aku...JUMPA ESOK BOS......kakakkakakaka.....tatap....jom kita mandi darah kalau cara halus bawak sial bikin habis beras.....kakakkakakakakaka...JALANRAYA...TATAP....... on BANGUN DAN LAWAN
Publish | Delete | Spam
DD KAYBEE
on 2/18/15




---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa kebende ni ?