Khamis, 19 Februari 2015

SIRUL MENGARUT?





KENYATAAN MEDIA

Kenyataan Pra-matang Najib Tentang Sirul Mencurigakan dan Wajib Disiasat

Kenyataan DS Najib Razak hari ini bahawa mustahil ("utter rubbish") Sirul "bertindak mengikut arahan" ("acted under orders") untuk membunuh Altantuya Sharibuu adalah satu kenyataan yang pra-matang, mencurigakan dan wajib disiasat Polis Di-Raja Malaysia.

Ini kerana DS Najib sebelum ini pernah mengaku malah bersumpah tidak mengenali wanita bernama Altantuya Sharibuu; jika benar beliau tidak mengenali dan tiada apa-apa kaitan, mengapa beliau memberi komen sebegini? Dan adakah beliau mempunyai maklumat lebih dari apa yang diketahui umum tentang perlakuan Sirul sehingga dapat memberi kesimpulan sebegitu?

Komen ini menimbulkan satu persepsi di khalayak ramai bahawa ada sesuatu yang tidak kena di dalam isu ini.

Sama seperti rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat, saya juga berharap pihak berkuasa tidak akan berlengah untuk menyiasat perkara ini.

Fahmi Fadzil
Pengarah Komunikasi
Naib Ketua Angkata Muda KEADILAN

19 Februari 2015





-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sudahla..kalo nak berkumpul mesti nak sogo, jln tunku abdul rahman, dataran merdeka, masjid india.. macam la org tak tau kat area situ mmg tmpt org melayu ramai bersenggang..kenapa ngko tak pilih area kepong ker,jinjang ker, broga ker?!!!...berkumpul la ngko dgn anak beranak ngko yg mmg benak tak bole di ajar!!!

Tanpa Nama berkata...

Mat Mongol mesti ada mimpi ngentot depan , ngentot blakang sampai ter sasul mulut....

Nak pancut mana boleh tahan lama lama ; bukan Rambo.

Tanpa Nama berkata...

mat monggol dah kantoi.Ingat penjara anuar,dia bole selamat.tapi Medey keling sudah pasang perangkap dan mat monggol sudah masuk perangkap.kah...kah...kah...