Isnin, 23 Februari 2015

NAK JADI AHLI PASMA






NAK HUBUNG PASMA
Kat mana boleh dapat borang join PASMA? siapa tau? on PASMA SUDAH HEBAT
Anonymous
on 2/23/15

PASMA MAKIN KUAT
Kalo PASMA tak hebat dan kuat, masakan ULAMAK dan Puak UG tak susah hati. Tuan Presiden cuba tunjuk kuat mcm rasulullah jugak. Kot2 ada mukjizat boleh lembikkan PKR dan DAP. Dalam kes HUDUD, masih ada ruang luas untuk melaksanakannya (jika betul caranya seperti yg dibawa Allahyarham TGNA). 

Ada sesuatu yang pelik tersembunyi jika DAP terus melawan perlaksanaan HUDUD. Sedangkan sebelum ini, HUDUD sudah OK pembawaannya terutama oleh DAP. Ini memang semakin pelik sebab DAP terutama India cuma 11% saja berkerakyatan Malaysia. Yang masuk DAP pulak, tak ramai.. mungkin 2%, itu pun dah kira banyak dah, manakan pulak 2% nak melawan perlaksanaan HUDUD PAS-UG? TGNA sendiri pun dengan lemah lembut membawa ISU PERLAKSANAAN HUDUD dgn teliti.. Ada sesuatu yg pelik.. 

DAP tetiba begitu vokal dalam perlaksanaan HUDUD, dan PAS-UG pulak tak mau pemilihan PR Kerajaan Tempatan. Selagi Abang Mat tak bersuara, Mahfuz tak bersuara, Khalid Samad tak bersuara, Hatta Ramli tak bersuara.. memang ada cerita on PASMA SUDAH HEBAT
Anonymous
on 2/23/15


------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jadi Ahli PASMA boleh dapat kerja kat Kelantan ke ???

Kalau pakai kopiah serban boleh dapat projek , apa ada susah.

Bini Muda lah tahun ini