Selasa, 10 Mac 2015

MACAM MACAM BANGANG








Protes: MP, Adun cukur kepala depan Parlimen
KUALA LUMPUR - Tidak puas hati dengan keputusan Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia, tujuh Adun, termasuk ahli parlimen dan orang awam mengambil keputusan mencukur kepala masing-masing sehingga botak di hadapan pintu pagar utama Parlimen, pagi ini.


KAH KAH KAH

woit
ini macam kerja takut
takut turun jalan raya
buat kerja bangang
untuk dilihat
telah kerja politik
telah buat bantahan

ni macam marah
pada driber bas
beli tiket bas
kemudian tak naik bas
driber kira penumpang
tak cukup
kah kah kah

marahkan najib
hantuk kepala sendiri
ke dinding
bia berdarah
tunjukkan bukti pada
pengundi
kah kah kah

JANGAN 

JADI BANGANG






------------

3 ulasan:

C++ berkata...

Bhai TT ...

Itu nasib baek diorang cukur rambut... Kalo dibuatnyer diorang cukur bulu ketiak ker.. Bulu pepek ker... Bulu ari-ari ker kat Parlimen lagi la macam bangang... Hahaha

Nasib baik takder dibuat program bersunat kat depan Parlimen .... Hahaha

Awanama berkata...

Dah bahalol apa nak buat....

Awanama berkata...

Woitt TT, ini sama juga macam marah kat Rosmah dan Mat monggol, terus makan nasi 10 pinggan.Bila badan jadi macam anak badak, diri sendiri dapat penyakit.Ini memang kerja bangang.Kalu marah kat suami mat monggol, turun jalanraya lagi bagus untuk nak halau hantu badak tu,kah...kah..kah....

Apa punya bangang...kah...kah...kah...