Ahad, 12 April 2015

MAT FRAUD BERTITAH LAGI





Umno Wilayah Persekutuan ikrar taat 

setia kepimpinan Najib

Badan Perhubungan Umno Wilayah Persekutuan hari ini melafazkan ikrar taat setia tanpa berbelah-bahagi terhadap kepimpinan  Najib Razak.
Pengerusinya  Tengku Adnan Mansor berkata pada masa yang sama, mereka juga menyampaikan rasa hormat yang sangat tinggi kepada  Mahathir Mohamad.
"Mutakhir ini, kita melihat banyak komen-komen yang dilemparkan kepada Najib yang juga presiden Umno dan Mahathir yang sudah banyak berjasa dan berbakti kepada kepentingan rakyat dan negara ini," katanya.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/umno-wilayah-persekutuan-ikrar-taat-setia-kepimpinan-najib#sthash.CMGgxQQl.dpuf

KAH KAH KAH
woit
ini betul tengku fraud
sokong dua dua
makan dua jalan
sokong mat mongol
sokong madey
hanya  mat fraud
boleh lakukan 
kah kah kah

SOHEH FRAUD




-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat Fraud ni makhluk dua alam.Satu alam jebon satu alam bewak.kah..kah..kah..

panglimo potaseh berkata...

Akhirnye isteri kak Ros berjaya pulih drp penyakit "bisu"nye, maka dptlah dia merakamkan atau melakonkan untuk menjawab segala soalan yg Chedet telah lontarkan kpdnye. Seperti yg diagakkan "lain yg ditanya lain pula yg dijawabnye". Mungkin penyakit isteri kak Ros ini beralih drp "bisu" pada penyakit "pekak badak".

Bagaimana pun dari segi 'lakunan", ianye sgt menjadik pada malam itu. Isteri kak Ros tampak sopan, jujur, salihah, sahdu dan alim. Hasilnye ramai yg bagi pujian termasuklah Yang Amat Mulia Tengku Adnan dan mereka (orang-orang - scarecrow) yg satu spesis dgnnye.