Rabu, 13 Mei 2015

MELIHAT KEMBALI SEJARAH







SEJARAH

 saya tidak 

akan letak jawatan


Presiden Marcos dari Philipina berkata ketika rakyat
turun berdemo di Manila - saya tidak akan meninggalkan rakyat!

  1. Marcos flees the Philippines - Feb 25, 1986 - HISTORY.com

    www.history.com/this-day-in-history/marcos-flees-the-philippines
    On this day in History, Marcos flees the Philippines on Feb 25, 1986. ... Philippines President Ferdinand Marcos and his entourage are airlifted from the ... Deserted by his former supporters, Marcos and his wife, Imelda, fled to Hawaii in exile, ...
  1. Ahmad Reza Pahlevi raja Iran berkata: Saya adalah Raja dan tanggung 

  2. jawab beta adalah kepada rakyat.Beta akan tetap di Iran...

  3. Shah flees Iran - Jan 16, 1979 - HISTORY.com

    www.history.com/this-day-in-history/shah-flees-iran
    Faced with an army mutiny and violent demonstrations against his rule, MohammadReza Shah Pahlavi, the leader of Iran since 1941, is forced to flee the ...
  1. Presiden Husni MUbarak berkata : Saya mendapat 

  2. mandat dari Parlimen dan rakyat Mesir...

  3. Mubarak resigns - Friday 11 February - The Guardianwww.theguardian.com › World › t

  4. Feb 11, 2011 - Thus, it's a preventive "blanket injunction" aimed at any and all accounts of Mubarak et al, if there are any. It does not really serve to confirm ...
  1. Ben Ali dari Tunisia berkata:

  2. Saya Prtesiden untuk rakyat Tunisia

  3. Ben Ali's family flee with gold bars - PressTV Mobile

    edition.presstv.ir/mobile/detail.aspx?id=160537
    Jan 17, 2011 - Ben Ali's family flee with gold bars ... After receiving the gold bars, Treabelsi flew to Dubai before leaving for Jeddah in Saudi Arabia, the paper ...

NAJIB RAZAK



  1. Saya tidak akan letak jawatan - Nasional - Sinar Harian

    www.sinarharian.com.my/.../saya-tidak-akan-letak-jaw...
    Translate this page
    TAWAU - [DIKEMASKINI] Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan beliau tidak akantunduk kepada mana-mana tekanan yang mahukan beliau meletak ...
  2. Saya tidak akan tunduk tekanan letak jawatan PM, presiden ...

    tranungkite.net/v12/modules.php?name=News...

    Translate this page
    Saya tidak akan tunduk tekanan letak jawatan PM, presiden Umno, kata Najib Posted on Sunday, May 10 @ 19:49:25 MYT Dilulus untuk paparan oleh ...
  3. SAYA TIDAK AKAN LETAK JAWATAN TEGAS NAJIB.

    omakkau.blogspot.com/.../saya-tidak-akan-letak-jawat...
    Translate this page
    3 days ago - Dato' Seri Najib Tun Razak menegaskan beliau tidak akan tunduk kepada mana-mana tekanan yang mahukan beliau meletak jawatan ...
Najib Tun RazakTAWAU - [DIKEMASKINI] Najib  Razak menegaskan beliau tidak akan tunduk kepada mana-mana tekanan yang mahukan beliau meletak jawatan sebagai Perdana Menteri dan...



KAH KAH KAH

kah kah kah
kah kah
kah

  1. Abdullah tidak letak jawatan, tetapi diundurkan

    mohdrashidi.blogspot.com/.../abdullah-tidak-letak-jaw...
    Translate this page
    Apr 15, 2009 - PENGUNDURAN Tun Abdullah Ahmad Badawi dari jawatan Perdana Menteri 3 April lepas, menggambarkan seolah-olahnya beliau seorang ...
----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Teringat ULARMAK UG NELAYAN IKANG...

Eh ada lagi lah

Tanpa Nama berkata...

kalau orang dah meluat tu, letak jawatan saja lahhh
hang dok bergayut dengan jawatan PM tu buat apa?

sudah2 la menipu diri sendiri.
sedar diri tu tak layak tapi masih menipu diri sendiri...

bukan semua orang bodoh macam hang najib oooiii...

muka jenis tak tau malu