Jumaat, 3 Julai 2015

LAGI FITNAH PEMIMPIN ISLAM






SEMUA FiTNAH



Siasatan 1MDB dedahkan berbilion ringgit dimasukkan ke akaun Najib 

Siasatan ke atas syarikat sarat hutang 1Malaysia Development Berhad (1MDB) mendapati berbilion ringgit dimasukkan ke akaun peribadi Najib Razak, lapor Wall Street Journal (WSJ) dan Sarawak Report.

Kedua-duanya memetik dokumen siasatan 1MDB yang dijalankan kerajaan Malaysia, dengan Sarawak Report mendakwa Peguam Negara sedar mengenai hal itu.

Dokumen itu menunjukkan AS$700 juta (RM2.67 bilion) dipindahkan ke agensi kerajaan, bank dan entiti berkaitan 1MDB dan akhirnya ke akaun peribadi perdana menteri dalam 5 deposit berasingan, lapor WSJ.

Ia berkata, urus niaga terbesar melibatkan deposit sebanyak AS$620 juta dan satu lagi AS$61 juta pada Mac 2013, dua bulan sebelum pilihan raya umum diadakan.

Bagaimanapun, Putrajaya menafikan laporan itu, mengatakan Najib tidak pernah menggunakan sebarang dana awam.

"Perdana menteri tidak pernah mengambil apa-apa dana untuk kegunaan peribadi," kata seorang jurucakap Putrajaya.

"Lawan politik perdana menteri, enggan menerima rekodnya atau fakta, terus cuba melemahkan beliau dengan tuduhan tidak berasas dan khabar angin semata-mata untuk kepentingan politik."

Sementara itu, jurucakap 1MDB berkata, merujuk pemindahan ke akaun Najib: "1MDB tidak menyedari transaksi berkenaan atau melihat dokumen yang berkaitan."

Jurucakap itu memberi amaran yang dokumen yang diubahsuai pernah digunakan sebelum ini untuk memburukkan 1MDB dan kerajaan. – 3 Julai, 2015.


KAH KAH KAH
woit 
semua fitnah
semua tohmah
semua anti melayu
semua anti islam
ini kerja ajen asing
ini kerja israel
ini kerja zionis
jangan percaya
semua fitnah dan tohmah
fitnah pemimpin melayu islam

SEMUA FiTNAH


-----------------

6 ulasan:

Saiful berkata...

Tak betul saman la wsj tu..tunggu hapa..kebenaran perlu di cari..cakap agama berdekah2...siap guna Islamic banking lg..kah222..,duit ni jd halal kut..

panglimo potaseh berkata...

Apa beza dan persamaannya curik USD 700,000,000.00++, dengan kanak-kanak perempuan tahun empat orang asli, yang curik duit cikgu.

Bezanya kanak-kanak tersebut, yang mungkin takde duit belanja kesekolah, hanya menelan air liur dikantin, telah pun dihukum dengan cara mengikat dan dibelasah oleh tiga ekor gurunya. Yang curik USD 700,000,000.00++ lepas bebas bersama simpanannya dan kekal bahagia bersama jawatannya seperti sediaada.

Persamaanya, kedua-dua mereka perempuan satu tua, satu kanak-kanak. eehh sori sebenarnya beza jugak satu perempuan satu betina. Satu masuk syurga, satu masuk nuraka ... berapa banyak lu punya satu daaa?

yb berkata...

Aku menonton video CNBC tentang fitnah tu. Tengok syok si pengacara dgn penyiasat berbahas tup tup komputer aku terpadam.

Din Ronson berkata...

Jangan percaya atok dia towkey judi. Jangan percaya ayah dia mati bunuh diri macam perangai kapir. Jangan percaya yang dia curi duit negara sampai bunuh pompuan monggolia. Jangang ada yang percaya! Bak kata Cina makan babi tak potong lancau " wa berani potong ayam " ini semua pun ialah fitnah....! kah kah kah.. Apa punya jenis keturunan la si Bugis sial nih!

Tanpa Nama berkata...

Taniah...
dengan bangganya dalam sejarah dunia, Msia berjaya mendemokan istilah 'MEROGOL NEGARA'.
ya tuan-tuan...
Di Msia ni..
Bukan anak dara aje yang kena rogol..
Malah anak teruna pun dah kena rogol macam si sial-full tu..
yang terkini - Makcik2 Felda langsung tak sedar yang mereka dah habis lohe diROGOL...
Apa punya LOHE.. sampai tak perasan la.....

Tanpa Nama berkata...

Ingat macam mana baca berita kat Malaysia,kalau nafi ertinya berita itu adalah saheh dan tulin.Jangan nak tipu melayu lah,puak haramjadah ketuanan melayu sial. Macam kes entot dulu,sudah sedap meliwat minah kapir terus sumpah dalam masjid.Sial punya pemimpin melayu.jenis anak haramjadah ni. Padan muka.kah...kah...kah...