Isnin, 27 Julai 2015

LAGI MEMERANJATKAN






SATU TANDA

Bukan USD700 juta tapi USD1 bilion, dakwa Azmin Ali

 | July 26, 2015
Beliau mendakwa angka terbaru itu diperoleh daripada pihak berkuasa.

 PKR mendakwa sejumlah USD1 bilion wang 1Malaysia Development Sdn Bhd (1MDB) dipindahkan ke akaun peribadi milik Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan bukannya USD700 juta seperti yang dilaporkan sebelum ini.
Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali mendakwa, jumlah itu sangat besar dalam sejarah negara untuk seorang Perdana Menteri.
“Kita sebelum ini ingat jumlah wang yang dimasukkan ke dalam akaun peribadi USD700 juta.
“Angka terbaru yang saya perolehi daripada ‘authority’ USD1 bilion dimasukan ke dalam akaun Perdana Menteri,” katanya di Pulau Pinang seperti dilapor media rasmi Kerajaan Selangor, Media Selangorku.
Menteri Besar Selangor itu berkata, masalah 1MDB menyumbang kepada kejatuhan nilai Ringgit serta menggugat kedatangan pelabur ke Malaysia.
“Keadaan ini dijangka mengakibatkan peniaga mengambil keputusan menutup perniagaan akibat terpaksa menanggung kerugian besar,” katanya.


KAH KAH KAH
woit
bila azmin ali bercakap
ini tanda bahawa
najib akan lungkup
tanda najib tutup
tanda gari akan sampai

LUNGKUP





------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ALHAMDULILAH HI RABBIL A LA MIN

HIDUP AZMIN ALI !!!!!!!!!!!!!!!!

USD1 BILION masok kat Mat Bahalol kalau macam tu boleh buat tanah kubor seluas Kuala Lumpur lah.... bila KIOK nanti

Terror budak Bugis nih.

Tanpa Nama berkata...

kah...kah...kah...

Serangan dari sebelah sana sudah mari.Apa makna berita ini?Ini menunjukkan wahyu sudah turun untuk mat mongol angkat bungkus dengan bik mama. Musuh kepada musuh mat monggol juga sudah masuk high noon kat Putar jaya. Tahniah Azmin padang tembaga.kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

Alang2 jadi PM.. boleh rembat dari untung bersih PETRONAS 1.2 trillion setahun.. PM boleh mintak 100 billion selamba katak ja.. tu pun PETRONAS bayar cukai 60-80 billion ja.. sebagai pengerusi PETRONAS.. atau yg dok kelola duit PETRONAS.. mana pegi duit untung PETRONAS 30 tahun punya bisnes? Bermula dari Madet..turun ke Si Tukang Tido..faraid pulak kat Mat Biollion2..pergh...

Rakyat masih tido lagi..

Tanpa Nama berkata...

Trojan is working.. welldone min..kipidapp