Selasa, 21 Julai 2015

MAT BANGANG BERSABDA







KOMENTAR
kenyataan dari mat bangang ini
bukan untuk kita yang sekolah
kenyataan ini untuk orang bodoh
dari orang bodoh

mustahil interpol nak masuk campur
ini buka kerja interpol
janganlah nak cuba takut takut oarang ramai
tak ada sapa yang takut

mak cik felda
pak cik felda 
mungkin boleh dikelentong
pak cik warung
mak cik warung
mungkin pecaya
tapi sekarang ini mereka pun
susah nak percaya




Interpol perlu siasat gerakan tersusun antarabangsa jatuhkan kerajaan Malaysia

Polis Antarabangsa (Interpol) perlu menjalankan siasatan terhadap dakwaan adanya gerakan tersusun peringkat antarabangsa yang cuba menjatuhkan kerajaan Malaysia antaranya dengan menggunakan maklumat dibeli daripada Xavier Andre Justo, kata Ketua Menteri Melaka i Idris Haron.
Beliau mendakwa gerakan itu cuba menjatuhkan kerajaan dengan melakukan serangan terhadap pemimpin di negara ini dengan kononnya membuat pendedahan terhadap kepimpinan negara yang boleh mencemar imej Malaysia.
"Saya berpegang kepada terdapat gerakan di luar sana berniat jahat cuba menjatuhkan kerajaan juga negara, dan siasatan perlu dilakukan bukan sahaja polis Malaysia dan Thailand malah Interpol, perlu duduk semeja bagi menyiasat perkara ini dengan terperinci.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/interpol-perlu-siasat-gerakan-tersusun-antarabangsa-jatuhkan-kerajaan-malay#sthash.gqyl8pCW.dpuf

 KAH KAH KAH
woit
nasib baik bodoh
nasib baik bangang
bukan satu jenayah
kalau tidak mangkok 
dari melaka inilah 
yang pertama ditangkap
dan dirotan dahulu
atas kesalahan jadi  bodoh

MAT BODOH 


------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang betul Idris haron ni kaki jilat tahi najib..najib tak perlu basuh berak pun..suroh idris haron jilat , saberi chik, ahmad maslan ke jilat bersih...

Tanpa Nama berkata...

sah dia Idris ni bangang tak boleh diajar...Interpol tak minatlah dengan hang. kalau masuk politik, jadilah jantan, kena bersedia menghadapi kemungkinan musuh politik nak jatuhkan ketua hang dengan hang sekali. Ini realiti permainan politik. Kalau tak jatuh, mana ada peluang orang lain nak naik...macam hang punya kes, AliRustam terjunam, baru hang ada peluang naik jadi Ketuat Menteri. Apa yang susah sangat nak faham ni?

sri hartamas