Sabtu, 4 Julai 2015

PRU 13 MENANG CARA TIPU





KOMENTAR
najib mengulangi lebong
dia dilantik secara demokratik
ini penipuan
ini lebong
semua dunia tahu
gerombolan ketuanan melayu
hanya mendapat 47% undi
pakatan rakyat dapat 52%
undi 47% pun dapat cara tipu



Najib sangkal laporan WSJ, salahkan Mahathir

Najib Razak malam ini menyangkal apa yang disifatkan beliau sebagai dakwaan tidak berasas dan keterlaluan terhadap beliau dan keluarganya, mengatakan beliau tidak pernah mengambil dana untuk keuntungan peribadi daripada 1Malaysia Development Bhd (1MDB) atau mana-mana entiti lain.
Dalam posting Facebook terbarunya, Najib mengulangi kenyataannya yang dakwaan palsu itu merupakan sebahagian daripada kempen bersepadu sabotaj politik untuk menjatuhkan seorang perdana menteri yang dipilih secara demokratik.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/najib-sangkal-laporan-wsj-salahkan-dr-mahathir#sthash.oJaJDKT4.dpuf

KAH KAH KAH
woit
sangkal jangan tak sangkal
tibai jangan tak tibai
dipilih secara demoktarik
lawak gila
kelentong gila
kah kah kah
lanchow demokratik
menang menipu
dapat hanya 47 % undi rakyat
kepala bana apa menang

SPR TiPU
---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woitt mat mongol jangan tipulah.sudah kantoi tuduh orang lain buat fitnah.kalu berani samanlah wsj. ini akhbar kapir makn babi bukan macam utusex akhbar melayu islam kaki liwat berita.kahh..kah..kah....

Tanpa Nama berkata...

Jib...klau betullah kau ada darah pahlawan....saman aje la....klau tak berani saman...darah kau tu bukan darah pahlawan....tapi....darah ????...kahkahkah.

Unknown berkata...

Abg Hisham. Ada post you yg kita suka. Ada yg tak suka. Byk yg disukai. Ianya seni. Mesti datang hari2. teruskan berkarya sambil membuka minda. Berkelakar bersitara.

Tanpa Nama berkata...

Memang btul lanciauuuuu diaorg ni....Jatuhkan regim umngok/bn. Kempen sudah bermula.