Isnin, 3 Ogos 2015

DUIT DARI TOK ARAB






SAEKOR LAGI

CAP AYAM 

BARU KELUAR



Wang dalam akauan amanah PM adalah derma daripada penyokong parti yang tidak didedahkan identitinya. More ››


KAH KAH KAH
woit
ini sama macam:
1- telor dalam seluar najib - najib yang punya
2- kentut dari najib - najib yang punya
3- badak sebelah najib yang punya

TAPI
tok arab mana 
nak sedekah jariah 700 dolar
tok arab mana 
nak sedekah jariah 2.6 bilion ringgat
ini mesti tok arab putar alam
kah kah kah

TOK ARAB

----------------

5 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Si dahlan punya anak ni makin lama makin aku nak maki je bapa dia ni..ada anak ..sialannya mcm berpanjangan..oii man...ko naik pangkat itu bukan tuah man...itu lubang kubor ko dalam politik..ini mesti kuat makan pingaram masa kek kampung ni ..tak pu ..ini mesti kaki curi bahar orang ni masa duluk duluk...heheheh..man man....patai nah kam alap..dah no pain kam palui palui kami tek...man man...seringgit man...hehehehe

azam berkata...

UMNO dah gila
sebiji batu tak berharga dijual RM1juta sah
Hadi & harun jin kata sah sebab ada akad.
Halau macam keringla duit tabung haji, kwsp dll.

Awanama berkata...

Tok Arab ni mesti geng kaki mengentot Paris Hilton.Duit tu mesti duit Black money Nigeria.Sebab tu billion-billion. Duit palsu tukar dengan duit malaysia.Habis 1M kena kencing.Padan muka pakcik dan makcik felda.kah...kah...kah...

Awanama berkata...

TOK ARAB pakai Songkok Melayu tapi KONTOL NAJIB

Kepala Otak !!!!!!!

Awanama berkata...

Mamat Lebanese Dr Elie Youssef Najem kot yang derma

http://www.thestar.com.my/story/?file=%2F2006%2F1%2F9%2Fnation%2F13063190

*
**