Isnin, 3 Ogos 2015

SIAPA RAHMAN DAHLAN






SI DAHLAN
Si dahlan punya anak ni makin lama makin aku nak maki je bapa dia ni..ada anak ..sialannya mcm berpanjangan..oii man...ko naik pangkat itu bukan tuah man...itu lubang kubor ko dalam politik..ini mesti kuat makan pingaram masa kek kampung ni ..tak pu ..ini mesti kaki curi bahar orang ni masa duluk duluk...heheheh..man man....patai nah kam alap..dah no pain kam palui palui kami tek...man man...seringgit man...hehehehe on DUIT DARI TOK ARAB
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 8/3/15
RAHMAN DAHLAN
Kah Kah Kah... Rahman Dahlan bukan dari Sepilok! Sepilok tu kat Sandakan! Rahman Dahlan dari Kota Belud! Dekat Kota Kinabalu! Kira asal orang bandar jugalah! Tapi inilah menteri paling kelakar dalam kabinet Najib! Betapa tidak jawatannya ialah Menteri Kesejahteraan Bandar dan Kerajaan Tempatan! 

Namun sesiapa yang pernah pergi ke Kota Belud akan mendapati inilah bandar yang paling tidak sejahtera! Betapa tidak, lembu-lembu boleh lepak di tengah bandar Kota Belud! Tahi lembu pula bersepah-sepah di sana sini! Memang terasa loya nak makan minum kat sesetengah restoran kerana terhidu bau tahi lembu! Pendek kata memang bandar Kota Belud tempat asal Rahman Dahlan kurang sejahtera! 

Tapi Rahman Dahlan adalah Menteri Kesejahteraan Bandar! Nota kepada Rahman Dahlan: Kasi sejahtera dulu itu bandar Kota Belud bah! Orang Sabah on DUIT SEDEKAH TOK ARAB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/3/15


-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lawak

Lawak

Lawak

BUDAK PEKAN TAHI LEMBU jadi Menteri

Otak Tahi Lembu saja yang penuh dalam Otak nya

Kepala Otak !!!!!!!!!

Usop Ali berkata...

Patutla x faham bahasa rupanyA.....

Tanpa Nama berkata...

Menurut tradisi rock, kita dah ada "Man" yang baru. Ada Man Kidal, Man Rani, Man Boroi etc... Memperkenalkan: Man Belut hahaha