Rabu, 26 Ogos 2015

DUIT JATUH NILAI







HUTANG BANK
Kejatuhan ringgit atas kebodohan kerajaan jatuh dlm perangkap kapitalis yg mengawal bank pemberi hutang 1mbd.. Kejatuhan ringgit memberi lebih peluang untuk menganyang dan mengawal ekonomi negara dan memaksimumkan keuntungan pungutan faedah hutang berbillion dari 1mbd.. 

Pasal tu kita telah kawal hutang bank dari usa dan europe selama ni..namun pm sekarang tertarik dgn nasihat yahudi dan melalui entitinye sachman telah dijadikan broker mendapatkan hutang bagi pihak 1mbd dari bank kapitalis mat salleh.. 

Negara islam yg dibanggakan telah berkerjasama dgn erat dan harmoni dgn kapitalis yahudi.. Wahai rakyat sedarlah siapa yg bergantung dgn kapitalis yahudi.. amat tidak logic seluruh negara oic hanya mendermakan usd 500mil dlm tempoh 15 tahun kepada palestin bagi tujuan kemanusiaan tp ade plak dermawan arab sanggup derma usd700mil dlm tempoh sehari kepada pm dgn alasan paling membangangkan rakyat iaitu melawan IS dlm tahun 2013..sedarkan rakyat pada masa sama PM kita tidak mengutuk on PROJEK BODOHKAN MELAYU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/25/15







--------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bersih bersama doa rakyat malaysia yg dianiaya.bersihkan najib n penjilatnya yg bermuka kulit babi