Rabu, 26 Ogos 2015

INI CONTOH TERBAIK








CONTOH

TERBAiK
satu contoh terbaik
satu contoh ulung
bagaimana agama telah digunakan
untuk mempertahankan kejahatan
untuk menghalal yang batil
untuk menerukan kezaliman



NGO berbai’ah jangan sertai Bersih

KUALA LUMPUR - Ayahanda-ayahanda dan semua ahli badan bukan keranaan (NGO) di negara ini diingatkan agar tidak terlibat dengan demonstrasi jalanan, Bersih 4.0 kerana jelas menyalahi rukun bai’ah serta lafaz akujanji yang diperjuangkan.

Pengerusi Yayasan Ayahanda SeMalaysia (Yas), Syed Husain Al-Shahab berkata, pihaknya menerima maklumat terdapat ahli NGO berbai’ah berhasrat menyertai perhimpunan itu

Menurutnya, sekiranya hasrat berkenaan diteruskan, ia nyata bertentangan dengan perjuangan mempertahankan agama Islam, bangsa Melayu, Raja-Raja Melayu, tanah air, dan ketaatan kepada ALLAH SWT, Rasulnya Muhammad SAW dan Ulil Amri.

“Mungkin mereka yang berhasrat untuk terlibat ini mendapat penerangan yang salah dan tidak tahu apa matlamat sebenar Bersih 4.0, terpengaruh dengan janji manis, atau mungkin menerima ganjaran,” katanya pada sidang media, di sini, semalam.



KAH KAH KAH
ya ampoon ya maulana
ya habibi ya malaoni
ya bangangi ya gubraki
kah kah kah

NGOOOK


------------

7 ulasan:

adios berkata...

Ayahnda...da... Jangan eksport bangang kamu kepada orang lain.

ady angelcry berkata...

ohhhh...ayahanda n bonda....x tahu pun wujud persatuan ni,wa rasa kalu malaysia perang ini antara persatuan yg cabut dulu....porahhhh....tahniah tt kerna terus mengasut rakyat untuk turun ke jalan raya....bersih4,turun jangan x turun!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Ayahanda sekarang semua lahanat jugak

Mentedarah duit ugut Rakyat siang malam tu sebab muka muka Ayahanda tak ubah Lahanat Sampah saja

Sholat tidak , kaki Carlsberg saja

Kepala Otak !!!!!!!!!!

Apa bai ah bai ah..bayarkan bukan free.. berkata...

Dia ingat dekat jambatan sirratal mustakim tu dia ada kaunter diskaun....bayar gst boleh lalu lenggang kangkung...dia ingat dia boleh adjust timbang tu mcm adjust timbangan besi buruk..rosak..ahklak kompom rosak aku apa kesah..ini jiwa rosak ni yang nak dia jangkitkan kek manusia...rosak rosak...pui.

Tanpa Nama berkata...

bila ditubuhkan yayasan ni?
baru malam tadi ke?

mujur bebal&bangang ni bukan satu jenayah
kalau tidak mesti di Ketua Tweeter dah pergi tangkap atas tuduhan menghasut.

Tanpa Nama berkata...

syed husin ni dah kena pecat dari persatuan ayahanda se malaysia. pas tu tubuhkan yayasan ayahanda dan naikkan diri sendiri,

Tanpa Nama berkata...

syed husin ni dah kena pecat dari persatuan ayahanda se malaysia. pas tu tubuhkan yayasan ayahanda dan naikkan diri sendiri,