Sabtu, 29 Ogos 2015

JANGAN BALUN HARTA NEGARA







BALUN HARTA NEGARA
Tuan tt punya ceramah bab ahlil sunnah kat atas tu dah cukup cantik dan jelas sangat dah. Cuma aku nak bubuh penambah perisa sikit supaya berdengung lagi dia punya pedas. Aku ini ahlil sunnah juga. Jangan salah paham. Cuma aku tak pernah jumpa fatwa2 yang membenarkan negara islam pilih raja sebagai kalipah sunni merangkap kepala agama. Dia ni wajib disembah macam berhala. Kalah nabi dan rasul dia punya makam. Pijak tanah pun tak boleh. Suci. 

Raja ni dilantik turun temurun sampai anak cucu biar pun perangai lebih teruk dari setan. Setan2 ni disembah dan dicium tangan oleh tok2 mufti, tok imam dan rakyat jelata. Macam dah wajib dah raja dilayan macam tu. Aku sebut benda ni kerana dia kepala ahlil sunnah. Semua mupti2 serban tinggi kena melapor dengan dia. Semua imam2 kena doa atas dia. 

Kalau tidak semua kena terajang tanpa boleh merayu lagi. Ahlil sunnah jadi pegangan umno kononnya. Tapi aku tak jumpa satu hadis pun yang membenarkan kerja2 membalun harta negara. Ambil kapir jadi kawan on MAZHAB SUNNI WAL RASUAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/28/15



----

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bahalol

DIDI KOTA BELUD berkata...

Melayu boloh dan bobal pasal MEREKA ni ler...takan tak sedar sedar...