Khamis, 27 Ogos 2015

MAIN MAIN TENGAH JALAN







MAiN TENGAH 

JALAN


Pemuda Umno tekan Khairy sokong Najib?

Kumpulan pro-Najib dalam Pemuda Umno menekan Ketuanya Khairy Jamaluddin untuk membuat pendirian sama ada beliau menyokong atau tidak terhadap  Najib Abdul Razak
Menurut sumber dalam pergerakan itu, empat anggota exco Pemuda menuntut supaya Khairy menyatakan pendirian dalam mesyuarat Pemuda kelmarin.
"Mereka menuntut supaya Khairy menyatakan pendiriannya, sama ada beliau menyokong Najib atau menentang," kata sumber yang namanya tidak mahu disebut kepada Malaysiakini.
Sumber mendakwa tuntutan tersebut mengecewakan Khairy dan menyatakan beliau tidak boleh membuat kenyataan itu tetapi membuat satu kompromi yang diumumkan dalam sidang media kelmarin.

KAH KAH KAH
woit
apa cerita ni
apa makna berita ini
menantu abah dah lama ilang
kes tok arab heboh
menantu abah tak cakap apa
kes duit masuk akaun najib
menantu aban tak cakap apa
kah kah kah
menantu abah main tengah jalan
tengok kereta laju
tengok kereta zahid
tengok kereta muhyiddin
kah kah kah
main tengah jalan
kiri kena langgar
kanan pun kena langgar
kah kah kah

PUTRAK

------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku cukup2 takut budak harvad ni. Takut ada orang setting dia senyap2 jadi bos baru malaya yang betul2 jadi wau yang talinya usa yang pegang. Lengkap sudah tanah malaya ni jadi hamba terjajah. Lepas british, usa pulak datang sapu bersih segala lautan dan daratan kita. Dengar kata indonesia pun dah kautim dengan usa dalam semua bidang. Bendera israel sudah jadi bendera wajib dikibarkan di papua. Lombong2 emas terbesar di dunia dah lama disapu dan dibayar komisen 1% sahaja. Betul2 bahalol punya jawa ni.

Aku cukup2 takut dengan budak ni. Kalau dah habis puak2 tua umno kaki rembat jatuh tertiarap, nanti usa tunjuk dia sebagai pemimpin bersih sebagai harapan rakyat kononnya.

Aku cukup2 takut dengan budak ini. Jaga2 dengan budak ini. Takut usa pegang dia. Takut usa suruh dia masuk parti pakatan rakyat dan usa wayangkan dia cukup2 sampai rakyat terpedaya dan pilih dia jadi pm baru. Amerika le pulak masuk ganti snaiden di pejabat pm. Apa jadi kalau usa jadi penasihat pm? Lu tengoklah sendiri

Aku cukup2 takut dengan budak ini. Dia ini misteri. Tak ramai orang tahu siapa dia ini.

Aku cukup2 takut dengan budak ini. Pemimpin dan rakyat kena cerdik main politik tahap tinggi. Kena betul2 pandai setting untuk 10 tahun ke depan. Kena tahu senario yang berlaku sekarang di laut china selatan. Usa kena ambil negeri di asia tenggara. Ini lubuk segala harta dunia tuan2. Cukup2 kaya tuan2. Cuma seribu kali sayang dapat pemimpin peribumi yang jahat tamak duit dan bodoh tak tahu nak cakap macam mana.