Jumaat, 7 Ogos 2015

MAKIN MENJADI JADI







BERITA BAIK


" MAKIN

MENJADI JADI

......."



Pemilihan Umno jadi medan uji kepercayaan ahli pada Najib, kata pemimpin akar umbi 

Jalan terbaik untuk Najib Razak membuktikan dirinya memiliki kepercayaan ahli Umno ialah dengan mengadakan semula pemilihan parti yang sebelum ini ditangguhkan, kata pemimpin Umno.
Mendapat mandat baru daripada ahli juga akan membantu menghapuskan sebarang rasa tidak puas hati dalam Umno yang makin menjadi-jadi selepas Najib memecah tradisi dengan menggugurkan Timbalan Presiden Umno Muhyiddin Yassin sebagai timbalan perdana menteri.
Ketua Umno Bahagian Kulim Bandar Baharu  Abdul Aziz Sheikh Fadzir berkata senario politik kini sudah berubah susulan pemecatan Muhyiddin daripada Kabinet. -
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pemilihan-umno-jadi-medan-uji-kepercayaan-ahli-pada-najib-kata-pemimpin-aka#sthash.3w6UZYzq.dpuf

KAH KAH KAH
woit
teramat amat baik
makin menjadi jadi
gaduh makin merebak
gaduh makin meluas
bangsa johor naik minyak
bangsa johor tak puas hati
bangsa johor nak lawan mat mongol
lawan jangan tak lawan
tibai jangan tak tibai
kipas lagi
bubuh minyak
tak cukup curahkan petrol
kah kah kah

SEKALI LAGI



-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul2..kipas lagi..bagi api marak..tambah petrol...tambah kerosene..tambah diesel..bubuh sabut kelapa..bagi banyak asap..tapi sayang melayu ramai bodoh..dapat brim esok sokong balik..hari ni haram..esok halal..kejap ada babi..kejap tiada babi..melayu bodoh tak peduli..dapat bersalam dengan najibmah, terus sujud syukur sebab dapat salam..cium tangan lagi..nenek tt dah pesan ada 1001 gila..kahkah..

Tanpa Nama berkata...

Mat Bahalol kan beranak kat Hospital JayBEE maka jadi Orang Johor lah....

Ha ha ha ha ha ha

Kepala KONTOL ada Chop Hospital JayBEE boleh jadi BUKTI TUK UMNO

Kepala Otak!!!!!!