Ahad, 23 Ogos 2015

MALAYAYSIA HEBAT SENDAT




TAHNiAH!


MALAYSIA HEBAT
 dulu ada Altantuya
sekarang ada Orang Tua
sekarang ada Jessica Kaur
dan dan dan
paling hott
rupa rupanya sekarang
ada Kumpulan Hang Tuah
 
woit hang tuah
dengan hang tua
ini orang sama ke?
kah kah kah

KAH KAH KAH

 


------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"dulu ada Altantuya
sekarang ada Orang Tua
sekarang ada Jessica Kaur
dan dan dan
paling hott
rupa rupanya sekarang ada Kumpulan Hang Tuah"...

Tt, paling terkini!
Paling terhot dan tersekarang!
"The Sumatran rhino, is now extinct in Malaysian jungles, a group of conservation experts have found, after no sighting of the animal in the wild since 2007. The group's report published in the Oryx International Journal of Conservation noted that apart from two female rhinos captured between 2011 and 2014 for breeding purposes, there had been no sighting of the rhino despite years of searching"
Tt, adakah laporan kajiselidik ini memberikan tanda2 sang badak akan lenyap dari mata dan perbahasan kita?? Adakah petanda sang badak berjaya diusir, maka sang badak yang akan tiada? Ada altantuya, ada orang tua, ada jessica, ada hang tuah, tapi takda badak!

panglimo potaseh berkata...

Hang Tuah adalah pendiikar Melaka, tinggalan tapaknya bersepah di Tanah Melayu ni ... seperti mana mana pembesar Melayu, Si Tuah ini dah lari dulu sebelum Peringgi menyerang. Di Melaka, profesyen Si Tuah adalah kejar pompuan untuk Sultan. Maknenya Sultan dapat sedap Si Tuah dapat dosa. Samalah macam Si Zombi dapat sedap, Si Sirul masuk penjara. Pada zaman Si Tuah, saya kurang pasti samaada formula membersih dosa dah ditemui atau tidak ... kalau tidak nasiblah mereka berdua kena humban kedalam neraka ... YAM Sultan Melaka yg sedang bersemayam di Gombak apa khabar?

Tanpa Nama berkata...

Mat Mongol budak bahalol

3,000,000 ahli UMNO sembah budak bahalol

Bila sudah sembah gaya Tuhan 4 Ekor , apa cakap nya betul saja

Kepala Otak!!!!!!!!