Khamis, 6 Ogos 2015

NEGARA BERNAMA TIPUNISTAN



 







TIPUNISTAN

SEBUAH NEGARA 

DISEBELAH 

KAZAKHTAN



SEORANG WARGA

TIPUNISTAN

TELAH MENDERMA 

700 JUTA DOLAR

BERSAMAAN

2.6 BILION RM

KEPADA 

NAJIB RAZAK


ABIS CERITA


------------

5 ulasan:

ayen berkata...

Duit sedolar dh dapek ompek inggit
Ramai lah lopeh ni orang amerika dtg sini shoping. An effort with 4 times power
Wuuhuu

DIDI KOTA BELUD berkata...

Derma juga datang dari negara ALASANTAN...wajib diterima...kalau dia bukan PM masa tu pun dia boleh dapat derma siswa siswi negara ALASANTAN dengan syarat...DIA AMAT BODOH DAN DIPENGARUHI SIHIR KANGKANG.

Tanpa Nama berkata...

Saya tak percya selagi tuanJIN tak percaya ,hanya kepada tuanJIN saya percya ,begitu juga selagi tuanHADI tak percaya saya juga tak percaya ,sebab mereka orang yang tahu tentang alam ghaib yangman merka tahu makhluk mana ynag bagi derma kepada Najis.Who are u Tukar tiub ? kah.kah.kah.nak muntah ni .Malaysia dah jadi Malysial

Tanpa Nama berkata...

Menurut fuckwa nabi negara Tipunistan,diistiharkan bahawa rasuah itu adalah sah menurut hukum kitab Al-Setan.

Ayat 1 : i help u, u help me...sesungguhnya pabila Pak Kaduk menang maka kampungnya akan tergadai.
Ayat 2.6 Pak Pandir tidak mengenal rusa melainkan bininya ternampak bukan belalang rusa yang tercangkok dimata kail bahkan rusa itu sendiri boleh buat lauk tanpa perlu memancing ikan.

Inilah ajaran sesat al setan.semoga tidak terpengaruh dengan segala habuan besar yang dinafikan dan bila terlondeh akan dihalalkan segala cara.

Ayat 2 by hook or by crook maksudnya Si Tanggang tidak akan mengaku ibunya sendiri biarpun tahu kapalnya akan tenggelam dek derhaka, walau kapal bertukar menjadi batu maka benang yang basah jadi pilihan dia usaha jua tegakkan.

Tanpa Nama berkata...

TT..ini derma bukan dari TIPUNISTAN.. Ini derma adalah MUKJIZAT Najibunrosmoh sebagai PM. Sbb tu SPRM POLIS PEGUAM NEGARA dan BNM xdpt nak explain mukjizat Najibunrosmoh ni. Keimanan kpd mukjizat Najibunrosmoh ni la yg derang sanggup bermati2an menjaga dan nembela najibunrosmoh.

Mcm mana nak explain pasal BURAQ? Pasal Israk Mikraj? Samolah dongan kes derma ni.. mukjizat NAJIBUNROSMOH.