Khamis, 6 Ogos 2015

PERGI BERCUTI






PERGI BERCUTI


Najib diminta bercuti

PUTRAJAYA - Najib Razak diminta agar bercuti supaya siasatan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dapat dijalankan dengan telus.
 
Presiden Gerakan Harapan Baru (Harapan Baru), Mohamad Sabu meminta berkata, SPRM perlu bebas dan sebarang gangguan dari pihak lain perlu dihentikan.
 
"Sebab itulah kami (pembangkang) dari dulu lagi memohon orang nombor satu itu bercuti," katanya selepas mengadakan pertemuan dengan Pengarah Bahagian Komunikasi Strategik SPRM, Rohaizad Yaakob  ketika ditemui di pekarangan Ibu Pejabat SPRM  di sini, hari ini.
 
Walaupun berbeza pandangan dengan peranan SPRM,  pihaknya menyokong usaha untuk membetulkan dan meletakkan kembali integriti suruhanjaya itu.
 
"Selama ini SPRM kurang berintegriti kurang berintegriti oleh rakyat," katanya.

KAH KAH KAH
woit
mat sabu ini
cakap tak lengkap
cakap tak penuh
cakap tak tuntas
boleh minta najib bercuti
tapi mat sabu putut
beri tahu najib
pergi becuti 
pakai duit sendiri
jangan pakai kapal terbang negara
bawa suami sama
kah kah kah

KAH KAH KAH



----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mana BUDAK BAHALOL nak tinggal kan kerja

Takot balik cuti masok Sungai Buloh

MAT BAHALOL ADA BON BON NAMPAK JAUH DAH....

Tanpa Nama berkata...

kenapa tak sediakan 1 bilek lokap?
di tahan untok bantu siasatan..kakaka

Tanpa Nama berkata...

Semasa PAC di tubuhkan untuk buat siasatan...Najib sepatutnya di gantung kerja..
Tak boleh keluar negara. Ikut lah SOP

DIDI KOTA BELUD berkata...

Aku dah tau dah..ini fakta..ini mesti dia buat punya..mesti...kalau najib chek mate dalam game ni..dia akan buat 3 langkah....langkah pertama..dia ceraikan kan rosmah dan tuduh rosmah yang ambik buku bank dia dah tu memandai masukkan 2 biliyun lebey lebey turrr....langkah ke 2...najib akan purak purak pengsan bila hakim jatuhkan hukuman dan minta duit tu balik..selepas bangun dia akan cakap stail haji bahkil..bapak purak purak pingsun..eh..mana suratkhabar aku...dahlan..o labiiii....langkah ke 3....on the spot..dia akan buka semua baju dia dalam court tu dan gila sambil keluar buih mulut dio...ahhh..itu compom betul punya...dia punya langkah ler..mudah mudahan..itu jam..kita akan nampak dan tahu kenapa dia selalu kena reject ngan awek baik punyaaaa.....kakkakakakak

azam berkata...

Apa komen hadi & harun jin
masa ni la boleh ugut najib
sokong hudud atau tekan najib