Selasa, 22 September 2015

INI BUKAN CHINA KE?







APA SUDAH 

JADi?
guandong
bukan china ke?



PM saksi MoU Persahabatan Melaka, 

Guandong
PUTRAJAYA 21 Sept. – Melaka dan wilayah Guangdong di China hari ini memeterai memorandum persefahaman (MoU) bagi pewujudan negeri dan wilayah persahabatan untuk terus memperkukuhkan hubungan kerjasama antara kedua-dua pihak.





Ali Rustam gesa Melayu pantau, jangan lembut dengan Cina, lapor akhbar



Bekas naib presiden Umno, Mohd Ali Rustam yang kembali mencuri perhatian ramai dengan penganjuran himpunan "baju merah" pada 16 September lalu, menggesa orang Melayu agar sentiasa mengawasi kaum Cina yang menurutnya akan mengambil kesempatan daripada kerajaan yang lemah. 

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/ali-rustam-gesa-melayu-pantau-jangan-lembut-dengan-cina-lapor-akhbar#sthash.VZRkpx1B.dpuf

KAH KAH KAH
woit
apa sudah jadi
ali rustam dari melaka
dia beri amaran pada china
hari ini melaka
buat janji dengan china
yang pelik isteri rosmah
dalam gerakan anti china ada
dalam gerakan sayang china ada
kah kah kah
ni betul betul dah nak maut

MAT BUNGKUS
--------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tinggi betol songkok chef yg hidang bacon bakar kat hotel turr.

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha TT kau buat lawak tahap sadis.kau nak kelentong budak budak yg spt budak dlm buku cather in the rhy boleh la.tak tahu sama ada kau faham atau buat buat benak.jaga jaga TT kelak semua tipu dayamu akan diketahui org.kami bkn marah dgn cina tu sbb dia cina tp sbn ideologi cina yg melampaunya.knpa nak cabar raja raja melayu.knpa nak cabar hak istimewa org melayu.knpa tak cukup dgn tanah tanah org melayu yg mereka dpt knpa tak cukup dgn kekayaan yg mereka miliki knpa tak cukup dgn singapore.knpa nak biadap pijak gambar pemimpin.knpa nak dengki dgn sedikit kuasa yg ada pd org melayu itu.knpa nak menjemput huru hara dgn menyentuh hak org melayu.keadilan dlm islam bkn memberi dgn samarata tp memberi mengikut kesesuaiannya.jika dia org miskin beri sedikit.jika dia org lebih miskin beri lebih lg.jika dia org melayu yg tlah ditentukan haknya begitu berilah begitu.knpa nak dipertikai.Malaysia ini bkn hak org melayu sj tp berilah hak mengikut apa yg mereka itu berhak.pening tak heh heh teruskan lg la bela cina cina tu.

Tanpa Nama berkata...

Ewah2, cantiknya baju bang ali dan kawan2. Ini baju kebesaran panglima hitam. Sekarang dipakai oleh anak cucunya yang menjadi ahli kebanyakkan pertubuhan silat melayu.

Siapa panglima hitam? Tuan2 pasti bertanya hal ini. Dah ratusan tahun orang dok bertanya siapa panglima hitam? Kata orang silat, panglima hitam adalah mahaguru atau panglima segala panglima bagi orang melayu. Dia ni hidup di alam ghaib. Dia ni boleh mengajar macam2 jenis pencak dan ilmu kebal. Datang je mengadap dan buat pengakuan mau jadi anak cucu dia. Bawa telur dan jarum sebatang. Jap lagi dapatlah ilmu dari dia. Jap lagi sahihlah kau jadi anak cucu dia.

Pada aku panglima hitam ini adalah sebesar2 bapa segala iblis dan syaitan yang paling celaka kerana menyesatkan begitu ramai anak2 muda bangsa melayu, tokoh2 melayu dan pemimpin2 melayu selama ribuan tahun.

Telah rosak habis iman dan kepandaian otak bangsa melayu kerana iblis inilah. Dia selalu kacau dan bagi mereng otak cerdas bangsa yang hebat ini hingga tak mengenal lagi mana yang Allah suruh, mana yang Allah larang.

Dia banyak buat fitnah kononnya ada banyak harta karun. Boleh diambil dengan syarat mengaku anak cucu. Padahal tipu daya sahaja. Tiada siapa dapat harta2 di alam ghaib itu.

Ketahuilah wahai bangsaku. Ketahuilah, silat melayu yang bertemankan panglima hitam dan makhluk2 ghaib adalah sebesar2 kesesatan. Sebesar2 balak bencana. Sebesar2 kehinaan kepada kita kaum jenis manusia. Jika tuan2 mati, serta merta Allah serahkan roh tuan2 kepada iblis syaitan ini untuk dijadikan hamba abdi. Syaitan2 ini akan memperlakukan tuan2 sehina2nya sebagai abdi sampai hari kiamat. Bangkit sahaja jasad dan roh di padang mahsyar, tuan2 akan dirantai bersama2 iblis syaitan tadi dan segera dilempar ke dalam neraka untuk selama2nya. Inilah balasannya kalau mengambil iblis syaitan sebagai teman di dunia. Syirik tidak mendapat keampunan selama2nya.

Maka marilah kita segera bertaubat dan menyatakan keinsafan kita dengan seikhlas2nya ' Aku istifar dan mohon ampun ya Allah serta bersumpah dengan namaMu bahawa aku membuang semua makhluk2 ghaib dan nyata yang engkau murkai dari tubuhku. Aku hanya bergantung dan menyembahMu semata2 ya Allah. Aku berlepas diri aku dari engkau wahai makhluk2 ghaib dan nyata yang dimurkai Allah. Aku mohon kau juga bertaubat dan kembali kepada Allah, tuhan penguasa hari kiamat'

Cukup, cukup sudah kalimat ini tuan2 ungkapkan atau niatkan bila2 masa dan di mana2 pun. Allah yang maha pengasih pasti dan pasti makbulkan atau menerima permohonan tuan2. Jangan takut, Allah pasti lindungi tuan2 dari sebarang gangguan makhluk2 ini. Mulalah sekarang, jangan ditangguh2 lagi.

panglimo potaseh berkata...

Cina berpegang pada satu disiplin dan moral yang tidak sesekali melacurkan kepercayaan dan keturunannya. Yang dilacurkan oleh Cina adalah jika seseorang itu tak kira kaum hendak jadi pelacur dengan bertatacara.

Kalau kita tonton wayang Cina, watak pelacur digambarkan profesional yg ada disiplin, spt menyimpan duit dan akhirnya berniaga .. berbeza dgn wayang Melayu dimana pelacurnya sentiasa tersepit, tidak terampun dan miskin dibaham oleh ibu/bapak ayam Melayu .. akhirnye kerepot tak laku dan mati kena aids.

Melayu segala benda nak dilacurkan .. agama, ekonomi, budaya semua nak dilacurkan, janji sendiri mau senang seperti watak ibu/bapak ayam dlm wayang Melayu tadi.

Biasanya bagi tujuan melacurkan ekonomi, Melayu akan berpaut pada kuasa politik dan akan carik Cina sebagai rakan niaga .. yang parahnya bila hasil diterima Melayu ini akan senang sendiri, Si Cina pula akan buka cawangan dan bantu Cina lain. Bila sampai masa Si Melayu nak kekalkan kuasa politiknya maka utk cari populariti murahan, Si Melayu ini mula berketayap, mencium keris dan tuduh Si Cina yg buat Melayu tak kaya-kaya. Itu lah yg berlaku pada Melayu dan sampailah masa kita carik titik penyudahannya.

Tanpa Nama berkata...


------Chef Babi Salai--------


Ya , baru nampak Songkok Tinggi Tukang Bakar Daging Babi Salai...
Dia pon nak buka kedai di Petaling Street?

kakaka...sudah ada Projek buat Bacon Halal...kakakaka
Pariah Menteri Haji Mohamamag Najib kata-
"Cari Non Halal Alternative" ...kakakaka

Tanpa Nama berkata...

Bahalol nya orang Melayu tiada batas

Apa nak jadi Melayu Biawak nih....

Kutuk Cina tapi belakang jilat Bontot Salat Cina

Kepala Otak !!!!!!

Unknown berkata...

Ummo lg lbh pembelit dr ular sawa