Selasa, 22 September 2015

PARA CUKONG






PARA CUKONG
Tepat dan akurat penjelasan tuan tt. Cukong2 inilah rakyat kelas satu dalam negara ini. Cukong2 atau tauke2 inilah yang berpakat2 jadikan negara aku jadi macam ini dan negara china jadi macam yang ada sekarang. Kenapa malaysia sekarang jadi bengrap dan papa kedana?

Mengapa china jadi makmur dan kaya raya? Malaysia negara kaya dengan segala harta merdak yang tiada tolok bandingnya jadi miskin kerana pm2 kita terutama mamak mahatit sudah serah 90% dana belanjawan negara selama lebih 50 tahun kepada cukong2 ini. Duit yang berbillon2 ini semuanya dibawa balik melabur ke china dan membangunkan kota2, industri dan psarana yang serba canggih. 


Yang serba maju tiada tolok bandingnya. Tuan2 kena tahu, bangsa china paling pandai beranakkan duit. Bangsa china sangat mencintai dan merindui negara tanah leluhurnya, negara china. Sungguh hebat jasa pemimpin2 melayu membina negara china. Sebuah tugu atau sebuah makam di tanah perkuburan untuk penghargaan kepada pemimpin2 melayu serta kaki tangannya on SIAPA DIA CHINA ITU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/21/15

MELAYU ISLAM
ORANG MELAYU /ISLAM DI MALAYSIA menpunyai hierachy atau kasta tersendiri.Yang beserban lebih tinggi tarafnya daripada yang berkopiah lebai,yg berkopiah lebai lebih tinggi drpd bersongkok hitam dan bersongkok hitam lebih sedikit tinggi drpd tanpa bersongkok.

Tapi raja2 melayu buat potong jalan diberikan anugerah TUN ,TAN SRI DAN DATUK .POTONG STEAM SAJA.Kalau tidak geng2 berserban,berlebai dan berkopiah akan menjadi kasta yg tinggi di MALAYSIA..menteri besar dan timbalan kelantan hanya 2nd sahaja kerana mereka berkopiah lebai elok jadi guru sekolah pondok sahaja. on BALAK LINGKUP DI KELANTAN
Anonymous
on 9/21/15




--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MELAYU ISLAM.Sekarang ini heirachy/kasta melayu islam bertambah satu lagi berpakaian jubah dan berjanggut panjang.Nak letak dekat tingkat mana pun tak tahu mungkin atas sekali.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa CUKONG orang orang Melayu masih entot atas pokok kelapa lah....

Jangan lupa tu

Ada Cukong saja ada 7 Eleven dan KONDOM nya....

Tak percaya tanya Ulamak PAS!