Rabu, 16 September 2015

PEDULI DAN PROGRESIF










AMANAH
Ini berita tidak mengejutkan. Yang paling mengejutkan sekali adalah kenapa pas jadi macam yang ada sekarang. Parti Amanah Negara sudah cukup besar pada namanya tapi cukup menakutkan hati siapa2 yang menerajuinya. Nama amanah adalah nama mulia sifat nabi. Tentu orang yang membawa nama ini pasti amat berhati2 dalam soal pentadbiran negara. 

Dalam urusan sesama manusia. Dalam urusan dengan tuhannya. Aku awal2 lagi masuk parti ini atas sebab yang satu. Aku inginkan perubahan total di atas segala kepincangan yang terjadi di negara kita. Kemusnahan harta negara dan kemiskinan rakyat di bumi kaya raya. 

PAN pasti mendapat sambutan kerana ia dipimpin dan diperkuatkan oleh barisan kepimpinan harapan rakyat, disayangi rakyat dan didambakan oleh seluruh rakyat berbilang kaum. Pengerusinya bang mat sabu adalah sosok paling dihormati lagi dikasihi oleh rakyat kita sekarang ini. Manakala pemimpin parti islam yang satu lagi adalah sosok yang paling menakutkan sekali. Rakyat takut kalau dia on TERUSKAN LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/16/15



------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Amanah kena bukti kan ianya Amanah dulu

Ada banyak cobaan nanti tetapi selagi nawaitu ketua besar tetap amanah pasti tiada masalah

Jangan jadi bahalol kejar harta dunia menongkat langit macam Mat Bahalol aka Mat Mongol sudah!

Kalau tiap kali ingat mati dan kain kapan , pasti tidak jadi gila macam Mat Bahalol

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak banyakkan ahli, tukarkan nama kepada 'Parti Amanah Negara Tanah Air Tercinta".