Rabu, 16 September 2015

SIAPA BERI ARAHAN BUNUH ALTANTUYA




SEKALi LAGi

https://www.youtube.com/watch?v=ESmMiPd37qI


Dokumentari boleh bantu keluarga Altantuya saman Najib – Zaharin

PETALING JAYA: Penyiaran dokumentari pembunuhan Altantuya Shariibuu oleh berita agensi antarabangsa, Al Jazeera, boleh membantu keluarga wanita Mongolia itu untuk mengemukakan saman terhadap Naji Razak.
Bekas Setiausaha UMNO Bahagian Bandar Tun Razak, Zaharin Mohd Yasin berkata, penyiaran dokumentari itu boleh menjadi talian kepada keluarga mendiang dalam mencari kebenaran terhadap pembunuhan kejam bekas model itu.
“Yang patut buat saman ialah keluarga Altantuya Shariibuu kepada PM Najib..kerana Al Jazeera sudah buatkan dokumentari akan perihal pembunuhan itu ada kaitan dengan PM Najib.
“Bukan PM Najib yang kena saman Al-Jazeera. Saman sekali ex-Peguam Negara Ghani Patail…mungkin dalam keadaan sekarang dia akan berpihak dengan Altantuya Shariibuu,” tulisnya di Facebook.
Zaharin turut memberikan cadangan agar anak-anak bekas Perdana Menteri, Mahathir Mohamad membantu keluarga mendiang Altantuya supaya memberi bantuan kewangan dalam urusan saman itu yang dianggap sebagai kerja amal jariah.

PADAN MUKA



-----------

2 ulasan:

Panglimo potaseh berkata...

Der Bom.

Wai kil Al Tan Tu Ya yus C4 bom. Weir der bomber git der bom. Ho gif der bom. Wei bom not pestol or wei don yu yus bom atom.

Akording to Al Jazeera, Bagindo pul der terigger. So catch bek Bagindo.

Tanpa Nama berkata...

Budak Mat Bahalol sudah chabut nak ke Zakarstan kan ???????

Obama dah tak nak kenal budak bodoh ini lagi

Tahun depan Obama pencen malu lah bervkawan budak penipu rasuah nih

Mat Bahalol aka Mat Mongol nak chabut terus ke Zakarstan

Tengok saja lah....