Selasa, 15 September 2015

SIAPA DI LAUT CHINA SELATAN





 SIAPA DAN SIAPA 
LAUT CHINA SELATAN


LAUT CHINA SELATAN
Asal namanya saja laut china selatan dalam peta dunia, semua wilayah itu hendak disapu sepenuh2nya oleh negara china. Padahal semua negara asean yang memiliki pesisirnya memiliki hak dari segi sejarah dan jaraknya yang lebih dekat dengan daratan jika dibandingkan dengan benua china.

 Yang kita kasihan adalah negara filipina dan vietnam. Negara kecil ini tiap2 hari menjerit2 minta china jangan menceroboh atau membuat apa2 pembangunan di puluhan pulau2 spratly itu. Malaysia tentulah tak berani dengan china2 ini awal2 lagi.

 Nama saja perserikatan negara2 asia tenggara tapi tak berani melawan china. Tentera jin alam ghaib sahaja kononya ada berjuta2 di indonesia tapi tak berani dikerah lawan tentera china. Pergi mamposlah tentera2 jin dan kau2 sekali wahai jawa. Kepada Allah taala kau tak minta kekuatan, pada jin2 juga kau buat kawan tu buat apa? Keberanian china makan babi ini adalah kerana tentera lautnya sangat kuat dan memiliki kapal2 selam yang amat canggih. Belum ada radar dan on AWAS - LAUT CHINA SELATAN MAKAN HANGAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/15/15



----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa marah cina ni bkn sokong cina ke.i say.cina mcm melayu juga ada baik jahat.mana mahu sokong sendiri mahu ingat la.

Tanpa Nama berkata...

kena hantar datuk jamal ikan bakar sekincan dan 35000 org , ops silap 300 000 berbaju t merah, bersenjata keris, berpedang papan dan btulang belakang keras dan bkepala batu utk melawan CHINA.dulu tun razak bdiplomasi dgn china sb nak hapuskan PKM dithailand dan ada pahlawan selimpang merah, kini najib razak mgunakan taktik yg sama.ayuh, hantarkan hulubalang2 pesaka, pemakai2 maroon beret pencen serta 300k kekuatan merah utk bdepan dgn china.jgn bekalkan dgn senjata keris tiruan buatan petaling street, jgn bekalkan itik gantung.bekalan bidari china doll sbg pemangkin semangat..