Ahad, 15 November 2015

TUAN HAJI JANGAN KELENTONG








TUAN HAJi


BiLA NAK 


SAMAN

CAKAP

DALAM MASA

24 JAM


Enggan minta maaf, NOW gesa Jamil Khir terus terang


Pengarah Pusat Pemantauan dan Pendedahan Maklumat Kebangsaan (NOW) Akmal Nasir hari ini mempertahankan dakwaannya terhadap Tuan Haji Jamil Khir Baharom dan tegas tidak mahu menarik balik kenyataannya atau memohon maaf kepada menteri di Jabatan Perdana Menteri (JPM) itu.
Katanya, beliau tidak melakukan sebarang kesalahan dengan membuat pendedahan berhubung dakwaan salahguna wang anak yatim di bawah Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam (Yapeim) dalam lawatan luar negara Jamil dan rombongannya tahun lepas.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/enggan-minta-maaf-now-gesa-jamil-khir-terus-terang#sthash.HDLDjKCC.dpuf


KAH KAH KAH
woit
tuan haji jangan kelentong
nanti tuan haji
kena sunat sekali lagi
ini namanya sunat fulusikom
kah kah kah

SUNAT LAGi

--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau HAJJI BETUL tak ada lah FULUSIKOM BILYON BILYON

Tapi kalau dah HAJJI MARLBORO apa ada kesah SEDEKAH BILYON BILYON

Dah orang nak sedekah , ambil aja lah....

Ambo pening doh !!!!!!!!

zeff berkata...

aku tak kenal sangat mamat jamil ni personally,
dulu2 masa sekolah ada la tengok dia kat forum perdana ehwal islam rtm1.
tapi hati aku ade rasa semacam bile tengok dia, muka takleh pecaya hahhahuhu
aku pun tak rasa dia ustad yg boleh pakai, ini instinct aku, firasat naluri gerak hatiku. tak suka pedulik apa aku

bak kata p.ramlee "kamu tau dia tu penipu, muka dia pun muka penipu"
hahhahhah