Isnin, 16 November 2015

MINTA MAAF SILAP









BETUL

MiNTA MAAF

INi JUMLAH


BETUL




SALAH

MiNTA MAAF

INi JUMLAH

SALAH






--------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Lama jugak kita dok cari sarjen dari gua penyamun yang boleh bawak kita melawat dan meninjau2 harta2 hasil menyamun dalam gua itu. Kini kita dah berjumpa dengan sarjen jamil. Dia baru saja daftar diri di pos jaga dan berjanji akan cerita semuanya nanti.

Horee. Berani sungguh hang ni pi balai dan buat repot ye. Rakyat dok stanby saja nak bagi macam2 bukti kerja menyamun hang selama ini. Hampa ingat dia samun tabung rumah anak yatim saja ka?

Itulah yang aku kata, sarjen ini akan bawa kita masuk ke gua dan tengok sendiri betapa gemerlapannya harta2 hasil kerja geng penyamun negara.

Dia ni istimewa sikit. Walaupun bermisai macam fu mancu tapi dia baru saja kita diberitahu bertaraf muntri igama umnio yakni salah satu cabang ajaran sesat. Igama ni tak ambil al qur,an sebagai pegangan. Mereka pakai kitab al loard rider sebagai asas. Jangan coba2 nak ubah kepada al qur'an ye.. Peranglah jawabnye.

Ajaran igama mereka membenarkan kerja2 guna pakai duit anak yatim untuk apa saja. Sebab tu sarjen ni sanggup repot polis terhadap orang yang menuduhnya. Aku memang tak salah, ape yang kau menyebok sangat ni hah?

Awanama berkata...

Dulu perut tarak boyot.. sikarang sulah manyak boyot.. sumbat duit manyak-manyak sampai itu perut tatak sempat nak proses...

Tengok bentuk mulut ya tuan TT..sepesen saja mcm si Nasha..