Isnin, 21 Disember 2015

HUDUD MEREKA






MELAYU

BERSATU

BERTAMBAH

KUTU


Zahid yakin penentang kerjasama dalam PAS tunduk kepada Majlis Syura


Ahmad Zahid Hamidi optimis dengan keserasian kerjasama antara Umno dan PAS yang kini menurutnya berada di peringkat persefahaman walaupun belum menjurus kepada "pendekatan politik dengan ikatan organisasi".
Bercakap kepada Mingguan Malaysia dalam wawancara eksklusif, naib presiden Umno itu juga percaya mereka dalam PAS yang tidak bersetuju dengan kerjasama itu akan diurus menerusi Majlis Syura.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/zahid-yakin-penentang-kerjasama-dalam-pas-tunduk-kepada-majlis-syura#sthash.GLu5oTzI.dpuf

KAH KAH KAH
woit
jangan risau
melayu wajib bersatu
mana ahli pas yang degil
mana ahli pas yang engkar
mana ahli pas yang melawan
sutut mereke dudud mereka
masih degil duhud mereka
kah kah kah
duduh samapai tersutut
kah kah kah

DUHUD LAGi


------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dlm UMNO ada MT..Dlm PAS ada Syura..

Kedua2nya serupa kepala butuh jugak... tugas kedua2 Majlis ni ialah membodohkan umat melayu menggunakan asabiyah bangsa dan ketololan agama..

Dalam bab membodohkan bangsa melayu ke tahap menjadi seekor anjing, serah kat UMNO. Dalam bab membodohkan umat Islam ke tahap babi, serahkan saja kpd PAS.

Kedua2nya agama dan bangsa hanyalah peralatan untuk membodohkan umat.. tak ikut depa, tak semena2 kita jadi pengkhianat.. alih2 kita jadi kapir... kepala butuh la wahai UMNO dan PAS...Pegi mampos la..

Buatlah apa yang hangpa suka... perbodohkanlah sesiapa yg x nak ikut hangpa...Jangan sampai satu hari nanti...ada rakyat bangun bakar Quran beramai2, dah la.. lu pikiaq la sendiri..

Semua ni kepala butuh belaka.. ikut islam..tapi perut boyot2 belaka... serban melilit tapi perut boyot.. mmg aku x percaya jika ikut islam tapi perut masih boyot.. mesti ada sesuatu yg x kena.. kisah2 nabi.. kisah2 sahabat...semuanya kurus kering.. x ada makanan nak dimakan kerana mengikut ajaran islam.. terlalu banyak berlapar untuk perjuangan agama.. sedekah sampai jadi papa kedana demi agama Allah ini.. tapi PAS??? Pemimpinnya rata2 berperut boyot.. kepala butuh la semua ni ..Isle..isle.. isle kepalabutuh!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Perkataan MUDUD dalam bahasa dusun tindal daerah kota belud bermaksud ...TIPU....contoh ayat....KADAK MOMUDUD BOH SIO....bermaksud...Jangan menipu bah kawan..atau bahasa gaul indonesia dia..hey ipar..stop tipu tipu.....hheheeeh..sekian tingkiu.

Tanpa Nama berkata...

Duit punya pasal , agama boleh di lelong lelong macam surat khabar lama

Melayu Melayu memang kreatif lahanat

Ada Juta Juta macam ini lagi

Teringat KETAM BATU di jual CINA dalam BAKUL TEPI JALAN

Apa punyea Bangsa se bangsat begini....

Masya Allah