Rabu, 13 Januari 2016

ASTAGA - TOK HENG TAK TIDOO









ASTAGA!



Ibrahim Ali tak tidur 50 jam kerana DAP

 | January 12, 2016
Beliau tidak dapat terima DAP bukan parti anti Melayu dan Islam





Pertubuhan Pribumi Perkasa (PERKASA) menggesa orang Melayu dan Bumiputera tidak tertipu dengan strategi DAP yang mengaku parti itu bukan anti-Melayu dan Islam.
“Baru-baru ini juga mereka menyatakan mereka bukan parti anti Melayu dan Islam. Kenyataan itu bukan baharu.
“DAP juga mengulanginya semasa Persidangan Pakatan Harapan. Mereka juga berjanji mempertahankan Islam, Bahasa Malaysia, kedaulatan Raja-raja Melayu dan hak keistimewaan Melayu
“Kenyataan mereka itu menyebabkan saya terkejut, saya tak boleh tidur 50 jam,katanya pada sidang medianya di Ibu Pejabat Perkasa di sini, hari ini.



PATUTLAH

TEPI KOLAM 

BISING SOKMO

SIANG MALAM

TOK HENG 

TAK TIDOO

RUPA RUPANYA

KAH KAH KAH



-------------

8 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Ahmad MasLan
kadang2 pandir 3.85 pointer
Ini katak 2.2
2hari Dan 2 jam jammed

Oo Olla berkata...

Senang saja nak bagi tok heng ni diam dan tidor lena.
Ambik dia balik masukan semula dalam tong taik umngokk.

Tanpa Nama berkata...

Org pikirkn hal ekonomi, dia pening pikir hal Dap.....bangang + bahlol= banglol

Tanpa Nama berkata...

tok heng tak tido sb el nino..panas panas..katanya dap tetap parti cina sb jawatan tinggi sume cina yg pegang..dap kena bg jawatan kat tok heng..tp mca pun sume cina, mungkin mca pun bole bagi jawatan kat tok heng..tok heng hanya perlu ali baba kan jawatan tu..janji ahli2 dpt bisnes dpt tapak uptown tapak downtown..

Tanpa Nama berkata...

Elok la tu tak bole tido, moga2 cepat mati. ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Sindrom Katak Bangang

Mana lah boleh tidooor oi.
Siang dan Malam tuduh DAP tipu..tuduh DAP curi
tuduh DAP anti Melayu....

Kaum sendiri yang jadi maling
kaum sendiri lah yang rembat..samun...rompak negara...kakaka
Terkena Sindrom Katak Bangang

ktsk88 berkata...

Sepatutnya org macam ni jgn diberikan peluang kedua (2) utk hidup.

Setiap hari maki Cina, inikah perangai umat Islam?.........apa apa saja Cina dan kaum lain yg salah.......kaum sendiri yg rembat, rasuah, bunuh dll tak disalahkan atau tak dipandang serius.

Tanpa Nama berkata...

Khayal


Dari pandangan medical
Kalao katak tak tidor 50 jam..memang bolih jadi gila
gila jenis hallucination