Rabu, 27 Januari 2016

KES TUTUP - POPE MASUK ISLAM







NAJiB TAK CURi
POPE MASUK
ISLAM









Rakyat berhak tahu lebih berbanding penjelasan peguam negara, kata Ambiga

Peguam dan aktivis  Ambiga Sreenevasan menggesa Peguam Negara  Mohamed Apandi Ali dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mendedahkan cara mereka mencapai kesimpulan Najib tidak bersalah dalam isu derma RM2.6 bilion.

Katanya, kedua-dua institusi itu wajar memahamkan orang ramai bagaimana elemen rasuah dalam derma itu didapati meragukan memandangkan ia melibatkan sejumlah wang yang amat besar.

"Saya tak faham bagaimana isu memulangkan duit ini timbul – bagaimana derma dengan kemungkinan unsur rasuah – dan kemungkinan ini kemudiannya diketepikan


KAH KAH KAH
woit
kah kah kah
no case to answear
kah kah kah
tak da bukti
kah kah kah
semua saksi mati
apa lagi lu mau
kah kah kah

SUCi BERSiH






------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

belilah mesin basuh cap pandi dobi...
mampu membersihkan najis dan kotoran menjadi suci murni seperti najib...

panglimo potaseh berkata...

Puan Ambiga, atau boleh ke saya panggil cik, Puan Ambi saja ..

Sebenat nya, proses pensucian kes Najib dengan 2.6 biliyun nya, tidak melalui apa-apa cara atau metodogi pun .. ia terjadi dengan kehendak Allah .. kadaq & kadar .. ianya terlalu suci untuk dibahaskan.

Kebenarannya boleh puan lihat sendiri, betapa selesai je kes ini dan kes ini ditutup untuk selama-lamanua, maka pada detik itulah Pope Besar Keristian masuk Islam .. Puan Ambi, bukti apa lagi yang kamu hendak .. percayalah jika satu lagi kes Najib dapat ditutup, maka Ratu England plak masuk Islam.

Tanpa Nama berkata...

...setiap belian produk cap pandi dobi akan menerima boucer pakej masuk syurga teratas bersama dgn kroni najis serta tak ketinggalan kak ijat dan lembu2nya..

Tanpa Nama berkata...

Sudah SUNAT kan

Tak ada kes lah

Dah tak kulop kan