Sabtu, 6 Februari 2016

BUKA SYARIKAT BARU







SiAPA NAK

BUKA 

SYARiKAT

AMB
iL UPAH 

SEMBAHYANG



AYAT UNTUK MANAKUTKAN
Agama adalah objek paling ampuh untuk membodohkan manusia yg ditindas dan cuba melawan. Bagi yg berkuasa, agama adalah alatan abadi untuk menyelamatkan kedudukan dan kekayaan serta kesenangan mereka. Sebab itulah raja2, sultan2, pembesar2, penguasa2, ketua2 jabatan, pengurusan2 syarikat swasta amat sayang dengan agama. 

Ini agama adalah alatan paling ampuh untuk membodohkan dan mengawal orang2 bawahan yg cuba menegur mahupun melawan. Secara asasnya, professionalism dan demokrasi yg dihebohkan, kononnya menjaga keamanan orang2 bawahan juga golongan pekerja, tidak mampu untuk membodohkan orang bawahan juga golongan pekerja. Maka ayat2 agama dipetik dan digunakan untuk menakut2kan golongan bawahan demi nafsu besar golongan atasan dan penguasa ini. on JUAL AGAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/6/16

YA AMPOOON 

YA MAULANA



------------------

2 ulasan:

bakat berkata...

Gua ada workshop. Tp workshop gua tak cukup islamik laa gua rasa.. gua nak letak minyak itam ruqyah 24 juzuk... dpt berkat spjg perjalanan... skang gua charge rm 98 satu pakej... minyak ruqyah gua nak charge rm 288 satu pakej... ok ka?

Tanpa Nama berkata...

Apa kebende nih

Melayu Melayu mana lah ada duit

Si Pundek pun tak ada duit

CINA saja banyak duit

Lagi sembah duit lagi papa

Tu sebab CINA sembah Yang

Yang itu Hantu BON BON

Lah ; power OK

Ada Yin

Ada Yang

Jangan ada Mat Bshalol sudah