Sabtu, 6 Februari 2016

POLIS PERANCHIS CARI RAZAK BAGINDA









MAKLUMAN
siapa tahu dimana
razak baginda tinggal
sila beri tahu 
kedutaan peranchis

dalam budaya birokrasi eropah
apa sahaja surat yang sampai
ke pejabat kedutaan akan difail
maka tidak dapat tidak
nama razak baginda akan naik

jangan beri masa
jangan beri peluang
untuk razak baginda
bersenang lenang
dengan duit rasuah SCORPENE


'Dakwa Razak di Perancis'

Mahathir Mohamad berkata Abdul Razak Baginda perlu diheret ke mahkamah di Perancis jika individu terbabit atau syarikatnya menerima wang daripada syarikat pembina kapal selam.

Menulis dalam blognya hari ini  Mahathir berkata Abdul Razak dan syarikat dimiliknya sudah dinamakan dalam kes mahkamah berkaitan kapal selam Scorpene di Perancis

Mahathir, Abdul Razak (gambar) pasti tidak akan didakwa di Malaysia kerana jika peguam negara bertindak demikian nama Najib  pasti akan dibabitkan sama.

"Peguam negara bukan saja mengetepikan (pertuduhan berkenaan) malah menyembunyikan laporan oleh Bank Negara dan SPRM (Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia)," katanya.

Abdul Razak adalah bekas individu yang dilihat rapat dengan Najib dan pernah didakwa di mahkamah atas tuduhan membunuh wanita Mongolia, Altantuyaa Shaariibuu pada Oktober 2006.



-----------

2 ulasan:

Nazrio berkata...

Ya ampooon tuan kutty macam KeLing baru turun tongkang, Pasir pantai puLau pinang beLum kering, sejuk Gigi air pantai puLau pinang masih terasa, kain piLaikat putiH seetrough beLum kering sudah speaking English campur meLayu.. Ini macang orang Laaa maw pimpin inj negeri....jagh kagh kagh

Tanpa Nama berkata...

KAHKAHKAH..
Jln yg terbaik..sesiapa yg jumpa Si Razak..suruh jee dia balik Msia..
Najeb yg jelas merompak pun..dilepas bebas..
Nii kan seekor pencacai..
KAHKAHKAH..