Khamis, 4 Februari 2016

JANGAN SEBAR FITNAH







JANGAN FITNAH

bukan tidor tapi

sedang kyusuk

lagi tawaidok

mendengar

kuliah ekonomi

dari pensyarah

 universiti UMNO



BUKAN MENGUAP

SEDANG BERHUJAH

dengan profesor

tentang ekonomi

dan

politik dunia

KAH KAH KAH
------------

7 ulasan:

embi berkata...

tidak boleh salahkan dia.. faktor umur 66 tahun memang memainkan peranan penting dari segi kesehatan. Umur makin naik, makin mengantok apatah lagi bila dah mencecah warga emas. tapi masih pelahap jawatan. hahaha

kebaikannya adalah dia adalah MB lulusan SRP mewakili seluruh rakyot yg gagal menamatkan pelajaran.

kebaikan kedua, dia telah mengucar-kacir BN dgn memporak-porandakan BN demi mendapatkan jawatan MB. Ini satu kelebihan bagi kita..... ada point di situ

hahahah ---- sebenarnya kawan kepada musuh kita pun boleh jadik kawan --------- hahaha

panglimo potaseh berkata...

Ini lah yang dikatakan tidor pon rezeki masuk.

Tanpa Nama berkata...

Aku kurang setuju kelayakan akademik MB Bashah dijadikan bahan lawak. Ini politik BN/UMNO bhai. Tak ada kena mengena dgn kelayakan akademik. Dlm umno/bn, siapa rajin cium tangan atau rajin jilat pantat big boss org tu dikira layak. Lagipun dlm umno/bn, ada SRP ke, LCE ke malah PhD sekalipun semua tu penyamun besar.. sama jer semua tu.

Dlm PAS lain sikit, kelayakan utama mestilah serban besar dan dahi lebam. Jubah optional kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

X pa ler...dh mmg kita melayu dhulu2 idup susah...dpt gak jd MB...kalu bapak kita PM ka Sultan ka lain lah citer...kipidap..dongybab datuk...huhuhu

Tanpa Nama berkata...

Otak SRP ini otak budak budak bijak pandai ke ?????

Orang Kedah bodoh bodoh ke ???

Budak BODOH pon boleh jadi Mat Bahalol

Tansh SAWAH tukar jadi KOLAM BEWAK ke

Boleh kaya raya ke jual BEWAK ????

Tanpa Nama berkata...

tidoq ka mguapkan ka..dia suda jd mb. apa rakyat kedah yg pro mukriz akan ckp?apa mrk akn buat?apa madey akan buat?mungkin rakyat kedah akan ckp, takpa la dia nak tido pun asalkan bukan dap, bukan anwar, bukan wan azizah...ni la masanya oportunis2 kedah akan buat,asalkan projek jalan, asalkan dpt beg birkin, maka sume nya tetiba tak jd masalah..

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Aku jumpa pakcik Kedah Tanya habaQ
"""" aku tak keLih keLain, tak tukaQ Lain,...
Duk pangkaH hak tuuuu Laaaa yang bagi
Api ayaQ,....kapai LayaQ tuuu Laaa duk bagi
Api ayaQ