Khamis, 4 Februari 2016

MEDIA INDON HINA PEMIMPIN ISLAM







MEDiA  iNDON
secara terbuka
sesudah kejatuhan
rejim suharto
media indonesia terbuka

buktinya:
secara teperinchi
kes 1MDB telah dilaporkan
tanya ada fakta di sorok
tanpa takut ditarik lesen
dengan berani najib ditibai
dengan tuntas najib diperlekeh

NOTA
mana ngo melayu
pemimpin melayu islam
dihina kejai 
gambar yang dipakai pun
nampak lekeh
kah kah kah
   

















KAH KAH KAH




---------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

JANGAN ANGKAT PELIR ATAU KEMPEN MEWANGIKAN JANJI KEPIMPINAN YANG KORUP..

Orang Sarawak tuk kadang kadang nang sik sedar kedirik. Suka sekali ngangkat pelir atau ngampu sidak lepeh yang datang berkempen untuk merebus janji dalam periok berlubang dari Malaya.

Ingatlah, udah 52 tahun kita dibulak sidak ya mantak mantak, sik cukup agik kah?. Sik akan ada pemimpin sidak ya yang benar benar berjiwa Sarawak atau nang nak Sarawak maju setaraf dengan Malaya atau lebih tepat seperti Lembah Kelang.

Bila pilihanraya, sidak mula menabur janji, madah sidaknya perihatin, atas urang kita yang daif. Umum peruntukan dan projek projek baru. Jangan nengar gilak pebulak sidak belukuk ya.

Ingat, kita tu udah ngadai Minyak dan Gas kita, sampei kita tuk dah dalam tahap Negara miskin.. Jangan kita bersorak ramei ramei tapi Negara tergadai.. Mun Bang Denan berjanji, boleh kita percayak juak, tapi sidak belukuk berjanji, iboh diarap gilak..

Tanpa Nama berkata...

Memang palat betul...di ekspot nya pahlawan bugis x de pelir dari sulawesi... ekspot pulak si betina lohe dari sumatera... lepas tu digelakkannya orng malingsia...klu bukan konspirasi apa lagi? TT kau pun d ekspot dari sumatera...entah2 kau pun konsipirator jugak...tapi sbb kau dah kena celup kat ingland aku rasa kau ok...si zahid komedi tu pun konspirator kan...geng2 wes mangan kontol

Tanpa Nama berkata...

Tak betul ke kritikan indon tu. Tengoklah sendiri pemimpin melayu di msia ni.

Tanpa Nama berkata...

Budak Bahalol mana ada orang suka pun

Kalau sudah LAHANAT lagi lah di benci semua bangsa , yang hidup , yang mati pun bemci

Kepala Otak !!!!!!

Malu kan bangsa negara saja

Tanpa Nama berkata...

jgn salah paham bro..najib asal bugis. bugis dari makkasar. makkassar itu indonesia..zahid plak jawa, jawa itu dari kepulauan jawa dan bermenantu jawa indonesia. jgn apa yg koran2 indon ckp mnegnai najib itu hanyalah ckp2 rumahtangga sahaja..lepas ni duta msia indon mesti akn jumpa pak2 diploma disana dan tetiba semuanya baik2 belaka..lihat perogol amah..masih bebas walaupaun amah berasal dari indon..pokoknya asal bikin uang pak...

Nazrio berkata...

Bahasa serawak lagi sedap dari cakak Tuang guru presideng...