Selasa, 2 Februari 2016

MI READ NO INGLISH







AKAN RUJUK

MAT TAiB



Switzerland bakal serah ‘bukti penting’ kes RM16.8 bilion kepada Malaysia 

Pejabat Peguam Negara Switzerland akan menyerahkan "bukti penting" transaksi kewangan haram melibatkan syarikat Malaysia kepada rakan sejawatnya di negara ini tidak lama lagi, menurutnya dalam satu kiriman emel.
Pejabat itu menyatakan dalam emel, pihaknya berharap Malaysia akan menyediakan bantuan selanjutnya yang diperlukan dalam kes itu.
"Pejabat ini berharap rakan kami di Malaysia akan mengkaji bukti yang kami kumpul dan memberikan bantuan selanjutnya, sepertimana dipersetujui kedua-dua peguam negara September lepas," kata e-mel itu.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/switzerland-bakal-serah-bukti-penting-kes-rm16.8-bilion-kepada-malaysia#sthash.Yh8dMuiD.dpuf

KAH KAH KAH
woit
apandi akan guna
teknik mat tayson
mi read no inglish
kah kah kah
mi read arabic onli
me read german
like mi friend 
mister german tantawi
kah kah kah

NO iNGLiSH 

----------

3 ulasan:

air gunung berkata...

Aku rasa dlm swiss bank paling bnyk akaun menteri dr malaysia.negara hasil bnyk nk mampos tp tetap sengkek.skolah pon lawak rupanya.

Tanpa Nama berkata...

Siapa2 tolonglah buat report polis.

Suruh Mat Kebab siasat AG Swiss kapir laknat ni atas kesalahan campur tangan dalam isu negara Melayu Islam sedangkan AG Apundek dah cakap Najib tak salah.

Adakah AG Swiss kapir laknat ni agent DAP?

Tanpa Nama berkata...

tak sempat masuk msia..kastam akan halau mamat swiss ni kat klia.si kebab akan hantar mata2 utk ambik bukti kemudian di alter semuanya..ckp dgn mamat swiss tu, tolong buat salinan kpd bersih ,kpd sarawak report atau wartawan2 malaysiakini, malaysia insider..di boleh land ni, sume mustahil jd imposibble..pakar jinkologis akan jampi agar mamat swiss ni tak bole berkata2..