Rabu, 10 Februari 2016

PAK PANDIR BOLEH PUTAR





JENG JENG JENG 

tok tok kai

serodong batang

mana hinggap

tengah belakang



Panel SPRM jumpa peguam negara minggu depan, mahu penjelasan, kata sumber


Dua panel penasihat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) buat pertama kalinya akan bertemu peguam negara bagi mendapatkan penjelasan berhubung keputusan kontroversi derma RM2.6 bilion dan SRC International Sdn Bhd, kata sumber.
Ahli kedua-dua jawatankuasa itu, Panel Penilaian Operasi (PPO) dan Panel Khas dijangka bertemu Peguam Negara Apandi minggu depan.
Langkah ini mengejutkan kerana kedua-dua jawatankuasa itu pada mulanya menggesa penyiasat SPRM "berbincang sendiri" dengan Apandi susulan keputusannya untuk tidak mendakwa Najib kerana "bukti tidak mencukupi" dan mengarahkan siasatan dihentikan 
Mereka juga memohon penjelasan Apandi atas keengganannya membenarkan penyiasat mengumpul bukti berhubung derma RM2.6 bilion yang disalurkan ke dalam akaun bank peribadi perdana menteri. 

KAH KAH KAH

kes 1MDB ini tak akan selesai
pak pandir boleh putar
mak andeh boleh putar
kah kah kah
tapi kapir france
kapir hong kong
kapir switzerland
kapir singapura
kapira amerika
tetap akan siasat
hanya negara islam malaysia
tak ada bahan bukti
kah kah kah
di negara kapir bahan bukti
sedang dicari

KAPiAQQ 


--------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

orang di negara kapir berkerja keras MEMPERKASAKAN undang-undang negara mereka bukan kerana agama.......di malaysia, pemimpin-pemimpin negara dan ketua-ketua jabatan utama yang Islam bertungkus-lumus menghancurkan akidah Islam masing-masing......lebih jahat dari yang kapir.......!!!!!!!!!!!!!!!!!