Khamis, 18 Februari 2016

PERANG ULAMAK









KENAPA

DEBAT DIBATAL?

ORANG RAMAI

AMAT KECEWA


'Namakan berbelas imam masjid yang saya pecat'


KUALA LUMPUR - Mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainal Abidin menafikan dakwaan beliau telah memecat beberapa imam masjid di negeri itu.

Menurut Asri, sekiranya benar dakwaan itu, beliau meminta individu yang menyebarkan dakwaan itu tampil bersama senarai imam yang telah dipecat.

"Kalau benar seperti didakwa, namakan imam masjid mana dan siapakah imam tersebut. Kalau betul pun ada imam yang dipecat, bukan kerana soal baca Qunut ketika solat.

"Tapi kalau ada khidmat seorang dua imam masjid yang ditamatkan, tidak perlu kita nak buka aib orang.

"Mungkin dia dipecat kerana ada masalah peribadi. Takkan saya nak buat kenyataan media (perjelas sebab pecat imam masjid)," katanya ketika berlangsungnya diskusi ilmiah, Ektremisme Agama di Malaysia di sini, malam tadi.  

Asri sebelum ini pernah berdepan tuduhan memecat beberapa imam masjid dan menutup masjid di negeri Perlis.
Bagaimanapun beliau menafikan dakwaan tersebut

KAH KAH KAH
woit
nampaknya perang ulama 
belum tamat lagi
ini semua fenomena baru
fenomena ulamak youtube
fenomena ulamak facebook
perang ini akan berlarutan
perang ini tak akan selesai

TERUS LAGi



---------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

selagi berada diluar dan tidak mewakili apa2 garis politik, maka berckp dgn segunung air liur pun takkan kemana.tak menggigit langsung kpd pzalim2 ekonomi dan penguasa yg tiada berhati perut.mat sabu lebih bahaya berbanding presiden2 ulama dunia kelahiran middle east..mat sabu lebh bahaya kpd neo konsevatif umno yg mahu terus dan berterusan mjdkan amerika federal reserve sbg kiblat, tiang seri, makam tertinggi ataupun dua kalimah baru yg tersembunyi jauh dilubuk hati.mat sabu wajib dilokapkan berbanding dr asri,zamihan, mufti2 negeri apatah lg penguasa2 tertinggi agama ciptaan kristian greek yg digunakan pakai semula dlm sistem residen oleh british.tak mustahil, modal terbesar federal reserve adalah kepunyaan org2 islam.nabi mati tidak mninggalkan harta dunia.

Tanpa Nama berkata...

Bilyon Bilyon lah Abang

Ada MASYOOKK baru boleh ke German tengok Pay Per View

Teringat Ulam Mamak Al Porno Al Patin dari Bani Arab Serban Kilo

Kepala Otak saja

Dah banyak makan CUKAI CINA tanggung hidup sampai Otak BAHALOL

Melayu Melayu saja lah Abang

panglimo potaseh berkata...

Hadi Sotong royak .. kalau kita memusuhi ularmak sama macam kita memusuhi Allah .. jatuh kapir la jawabnye. Tapi kalau dah ularmak gado dengan ularmak, maknanya kita kena lari masuk dalam semak la ya .. kalau kita masuk campur maknenya kita masuk campor urusan tohan la ya .. kahkahkah.