.

Jumaat, 4 Mac 2016

ANAK MUDA JOHOR - MALAM INI







JOHOR

ANAK MUDA
 BANGUN MELAWAN
SEMUA DI JEMPUT



MALAM INI
SKUDAI



SABTU PETANG
PARIT RAJA



BERSIH
DI JAY BEE

--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak lawan apa kebende ????

Budak parit pontian 3,85 tu settle kan dulu

Kalau Ketua Bahalol pon orang kampong sama macam mana nak lawan BON BON MAGIK

Belajar dari MAMAK lah

TUN kan ada lagi

TUNGGUL pon penting tengok SI KONTOT

Kepala Otak saja

Tanpa Nama berkata...

bersedia dgn taktik2 kotor dari kaum2 melayu johor yg rasis spt ahmad maslan..walaupun yg mulia sultan kata tiada tempat bagi org2 rasis dijohor, namun sehingga kini ahmad maslan masih dijohor..adakah ini bukti bahawa yg mulia suda hilang daulat, tulat sehingga ahmad maslan masih tegak dan subur dibumi johor?ingat semula kes LKS pd bulan ramadan disuatu cafe..

panglimo potaseh berkata...

Ni bebudak muda ni nak lawang sape .. lawang Najib ke UMNO .. bagi keliar lu punya objektip. Jangan bebudak muda ni masuk gelanggang perlawanang tapi tak tahu sape nak di lawang. Satu lagi kalau nak lawang tu biar siriyus sikik .. jangan duk nyuruh kekawang kedepang tapi mu duduk bilek baca buku untuk dapak 3 Poing Lapang 5. Kengkawang yang pi lawang tu mampuh tak lulus.