.

Jumaat, 4 Mac 2016

KAPIR LAKNAT BANYAK MEMBACA






ORANG PUTEH DAN ISLAM
Islam ke Arab .. aku pernah ke NZ negeri omputih .. satu hari kawan omputeh aku nengok aku sembahyang, dia ingat aku buat taichi. Ertinya omputeh tu lebih tahu taichi daripada islam. Maka peluang omputeh tu dibakar dalam neraka untuk selamanya amat cerah sekali, dia tak tahu langsung pasal islam. Aku nasib baik di taqdeerkan lahir sebagai islam walaupun aku asasnya tak tau langsung bahasa arab. 

Omputeh tu kena paham arab dulu, jika nak kenal islam. Belajar bahasa arab pun mau makan tahun .. itu baru kenal .. belum masuk islam lagi. Cam na nak kenal islam .. uztas lebih syok berdakwah ditempat sendiri .. sonang .. kaut fulus dan pahala. Dakwah ke negera kapir belum tentu masyuuk. 

Kapir laknat ni banyak membaca jadi susah nak main hadis .. susah nak dibodohkan. Jadi akhirnya omputeh tu tetap masuk neraka. Bagaimana pula jika uztas gagal sebarkan islam, walhal kita tahu islam tu ugama sejagat, ugama alam semesta. Bagaimana pula kita dapati ada makhluk di planet lain yang masih on SATU LAGI HUKUM HAKAM
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 3/4/16








----------

3 ulasan:

kopikawkapallayar berkata...

lah...rilek lah brader...jangan lah pening pening pasai surga...apa mau takut, kalau lu masuk, lu masuk lah...kalau talak masuk, macam mana mau masuk? 3xcheers!!!

Tanpa Nama berkata...

MELAYU BODOH

Standard lah kan

Nak harap apa lagi

Sedekah saja lah

BILYON BILYON bagi saja lah

Kepala Otak

Tanpa Nama berkata...

islam itu suci, jgn jadi binggung pasal statement ustaz2 fulus