.

Ahad, 27 Mac 2016

APA DIA RAHSIA ITU?





SATU DUNIA

MENANTI

RAHSIA DARI

MAT SAID


Bilakah Mat Said akan bongkar rahsia Najib? | Free ...

www.freemalaysiatoday.com/.../b...
Translate this page
Free Malaysia Today
Mar 10, 2016 - Rakyat mendoakan ada pimpinan UMNO terus menyerang dan menghinaMat Said supaya beliau boleh mendedahkan rahsia besar Najib ...

Saya simpan rahsia besar Najib – Ahmad Said | Free ...

www.freemalaysiatoday.com/.../s...
Translate this page
Free Malaysia Today
Mar 9, 2016 - PETALING JAYA: Bekas Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said mendakwa beliau menyimpan satu rahsia besar Perdana Menteri, ...

--------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Mat Said ooii .. kalau dah rahsia kenapa nak bagi tahu, simpang je lah rahsia tu .. ikut cara Mat Ezam sampai hari ni satu rahsia pong tak bocor .. baru lah namanya rahsia. Atau kau nak jual rahsia tu .. berapa harganya .. meliung-meliung ke, beliung-beliung.

Tanpa Nama berkata...

Rahsia dia satu jer, petua daya tahan dihempap mak badak wakakakaka