.

Selasa, 22 Mac 2016

CHINA KUNG FU







BARU PERASAN
Baru aku perasan .. lawan kungfu satu hero lawan seribu penjahat dalam filem cina tu betul belaka. Contohnya Kit Siang .. sosok cina tua yang berjaya menibai 9 sultan, 122 menteri, ribuan polis, askar, DO, SPRM, penjawat kerajaan, tok imam, ustaz, penjinak jin yang semua nya melayu islam .. tak ada yang tak melayu dan tak disunat kontolnya. Jahat betul Kit Siang ni .. anaknya Guan Eng pun tak kurang dajalnya .. 


Ah Guan si kapir laknat kontol bertahi palat ni, pernah membuat seorang Panglima Besar Melaka terpaksa di pasungkan sebab merogol budak pompuan yang baru nak tumbuh bulu. Sah kaum melayu dari sultan, menteri hingga ke opisboi telah jadi lebih miskin, lebih tak maju dan berpecah belah sebab Kit Siang ni lah..

 Najib terpaksa jual aset, tanah dan harta negara pada China sebab tipu helah Kit Siang juga. MARA, TH lingkup sebab cina tua nilah .. ayuk kita cekup Kit Siang dan sunatkan kontol dia .. ayuk asah pisau sediakan batang pisang. on KENAPA MELAYU JADI BANGANG
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 3/14/16



--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu jadi bangang antara sebab nya sebab revolusioner mcm Lu x dedah habis cerita org amngok.. Contoh nya.. Bila lu nk siasat sakmongkol? Dedah la apa sakmongkol buat dgn Iqbal di bandung? Entot berjemaah? Hahahahahahaha. Rembat duit org pakai duit agama.. Cilanat punya manusia.. Yg penting skang.. Telor lu ade x TT? Kahkahkahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Melayu Melayu kan BODOH

Otak Standard Lembu saja

Bahalol

Kalau Melayu tak Bahalol

Siapa pulak nak buat kerja kerja GOBLOK ?

Nasib baik ada BANGLA

BANGLA jugak tanggung jaga ngentot Janda Janda Melayu di Kampong Pekan Bandar

KONTOL melayu pun tak kuat

NGENTOT pun tak nak bayar

Kepala Otak !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

cina lim kit siang dan lim guan eng tak hebat..yg terhebat maharaja hebat ialah jho low teik..cina temban..keluarga lim tu mana dpt minum champage dgn paris hilton.tgk jho low, duit dapat, paris pun dpt..yg najib dah dapat dah dibom..kini dpt anak badak..guan eng yg dilokap dibelasah yg di eeekan di penag cuma dpt rumah 2.8juta je..pwgawai kbs yg senyap2 tu bole KeBaS 100juta..sb tu la msia ni byk persatuan ditubuhkan utk menyapu duit2 tu secara senyap2..persatuan ni cuma buat kertas kerja palsu je, janji dpt duit..