.

Selasa, 22 Mac 2016

DUIT RASUAH BELI BEG







FACE BOOK


Itulah. Dah suruh clear dari berapa tahun lepas, degil. Dah bagi warning, degil jugak. Sekarang semua dah terpaksa dihebahkan. Padan muka.


Mewah hasil seleweng dana













Kemewahan melampau. Mempunyai kereta mewah, dua buah rumah, 40 beg tangan berjenama, barangan kemas, insurans, unit amanah bernilai jutaan ringgit dan kerap berkunjung ke luar negara bersama isteri serta dua anaknya dengan penerbangan kelas pertama yang kosnya kira-kira RM80,000 seorang 


----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apsal org makan rasuah suka beli beg tangan haa??

M mh berkata...

cara pujuk bini agar terus menyokong 'kerjaya' si suami

Tanpa Nama berkata...

sakmongkol ade komplot rembat duit org kg dgn iqbal utl beli beg tgn minah bandung x? Ke entot2.. Tggal... Dtg lg entot lg... Free.... Kahkahkajkajkahkajkah

Tanpa Nama berkata...

Budak Bahalol

Nak jadi setan pun tak tahu

Guna lah DUIT RASUAH BELI KAIN KAPAN EMAS kan bagus

Bahalol

Otak pun Ngok!!!!!


Standard Melayu Melayu kan....

nazrio dond dolla berkata...

Duit rasuwaH ....
memang patut guna beLi hangbag

KaLau simpan kat bank isLang,
Atau bank muamaLat
Takut rosaK ke~isLam~mang bank tu
Nanti dua bijik banK ni taK boLeh
Masuk syorga...
KaLau simpan Di bank
Separoh isLang separoh kapir
Nanti bank tu terus jadi kapir total
ITU kira2 menyumbatkang bank
Ke dalam Lembah neraka...
Nak bubuH daLam Bnk kapir
Tak must...bnyaK sangat