.

Isnin, 7 Mac 2016

DEKLARASI RAKYAT









GERAK KERJA
Dekalrasi tu sekadar deklarasi sebab gerak erja yang lebih besar perlu digerakkan untuk mempastikan usaha menjatuhkan najib berjaya. Harapnya rakyat malaysia yang cintakan keamanan bersama-sama sokong. Tak kisahlah daripada siapa. Yang nak jadi PM, TPM tu kena bincang balik. on UNTUK KITA SEMUA
Nizam
on 3/6/16
KITA LUPA KE?
Lupakah kita siapa tu Madey? Kini keadaan dia nak bergerak dah terkengkang dan pandai pula dia menyusun gerakan bersama banyak kumpulan dari pembangkang untuk satu tujuan wahid nak tumbangkan Najib agar anaknya Mukriz dapat jadi PM dan bukannya Anuar Ibrahim sebelum dia tinggalkan alam maya ini. 

Semua lupa skala urus tadbir negara, membudayakan rasuah, merosakkan tiang seri institusi negara dek Madey adalah lebih hebat dari Najib. Sebagai contoh jika Najid dah rembat 2.6 bilion rm, Madey dah rembat 100 bilion rm mengikut satu kajian.

 Jadi kita harus sepatutnya bungkamkan Madey tanpa belas kasihan dan teruskan gerakan melawan Najib walaupun terbelakang sedikit memandangkan Madey bukan ikhlas nak tukar kerajaan tapi nak tukar tempat Najib kepada anaknya saja dan jelas sekali dia tak mahu dengan pembebasan Anuar Ibrahim langsung. on UNTUK KITA SEMUA
UNCLE RAMLI
on 3/6/16
SILA BERI IDEA
kepada yg kutuk2 bro isham tu..tolong bagi cadangan lain yang mantap dan tuntas bagi menjatuhkan najib dan rosmah.bro isham telah meramalkan pru14 adalah pru paling kotor dlm sejarah..1.5milion bangla dibawak masuk secara senyap dan berperingkat2 oleh org jawa dari bagan dato zahid komidi.1.5milion bangla adalah tanda2 pru nnt bangla yg akan megundi..500k umat malaysia sudah turun demo..parlimen sudah usul tak percaya..

kpd yg kutuk2 bro isham, tolong tampil dgn berani utk mberikan idea2 yg lebih baik utk saya serta rakyat msia yg pada ketika dan saat ini mdukung bebanan berat najib dan rosmah bersama2 kandungan taik2 yg dibuatnya bernilai bilion rm..ketika ini ringgit jatuh, ketika ini tppa mgadai negara, ketika ini 1mdb jual tanah pd china kapir..pd ketika ini soldadu2 melayu muslim dihantar berlatih perang bersama saudi yg telah secara terang2 mbunuh dan mebunuh rakyat2 yemen..kpd yg kutuk2 bro isham, sila tampil dgn cadangan atau memorudnum terbaik anda, kemudian diserahkan kpd on DARI FACE BOOK
Anonymous
on 3/5/16




---------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mahadir sbnrnya takut umno- be end tumbang jadi dia atur strateg nk slmtkn dirinya bkn partinya...dia tahu penjara sedia menunggu.... Musuh kepada musuh adlh kwn kita mmg benar tapi istilah TALAM DUA MUKA lama dh dgr dari dulu lagi....waspada sentiasa... Operasi Lalang masih guru yg terbaik

Tanpa Nama berkata...

Bookie

DiMana ada bookie yang sedia terima perlawanan ..
Tun Mamak versus Dato Sri Monggolia..

Aku nak Tun Mamak memang kali ni..
* Declaration tu ada 37 per-kara..
Utushit Meloya tidak akan siar-kan 37 per-kara tu...kkakaaka

panglimo potaseh berkata...

Betul Madey ni ada memacam hal .. tapi dia tolak minyak pada kita hanya lapang puloh seng hingga serial selitar dalam keadaan minyak dunia pada 30 - 40 dollar je setong. Memacam mende ada subsidi. Dengan ontong Petronas 30 biliyun memacam pembangunan terpacak. Satu duniya dapat hidu wangi kita.

Mungkin satu lagi pengalaman yang Madey ada yang tak boleh dijual beli adalah taktik menyamun dan beri ketakutan .. tengok kita sekarang ni, tak pepasal dah takut bila Madey bersama kita .. rilek lah der .. tengok cam tt, kool je, salam pong tidak .. kurang ajar punya tt .. kahkahkah .. malu-malu konon.

Kehadiran Madey ni anggaplah cam cerita "spaghetti cowboy" dimana ada sebuah komuniti ambil banjinggan untuk menjaga dan menghapuskan penjahat yang menzalimi mereka. Cuba lu pikir apasal koboi tersebut tak ambil penjaga lembu atau ostaz kristian je, tolong mereka .. kahkahkah bodo betul lu ni.

Lu penah nenggok tak cerita prihal beberapa banjinggan dan kutu berhak bersatu untuk jatuhkang geng jahat .. ingat tak dulu ada seorang Tuee Ghuru royak, kito buleh pangge setan tolong kita, untuk jatuhkan musuh yang macam satan lahanat .. kah kah kah, banggang betul lu ni .. kalau banggang masuk kem Najib la .. kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

kih kih kih...

dulu digelar mahafiraun, mahazalim...

sikalang di-ampoo jadi adwira reformasi malaysia!

Salladin berkata...

Omputeh kata it takes a thief to catch a thief... hah hah hah, palsafah fulusaffah.