.

Selasa, 8 Mac 2016

MAT HASAN BEBAL









NiZAR PERAK

JATUH MACAM 

MANA?

MUKRiZ KEDAH

JATUH MACAM

MANA?



Usaha jatuhkan PM bukan amalan demokrasi

SEREMBAN - Sebarang usaha untuk menjatuhkan ,Najib adalah tidak sihat kerana ia bercanggah dengan demokrasi yang kita amalkan selama ini.

Pengerusi Umno Negeri Sembilan,  Mohamad Hasan menegaskan sebagai negarawan atau ahli politik yang sudah lama (berpengalaman), mereka (yang melakukan usaha itu) seharusnya membuat keputusan yang tidak ditempelak masyarakat.

"Tunggulah tidak lama lagi, dua tahun sahaja akan ada pilihan raya...Takkan tak boleh sabar.

"Saya lihat mereka yang buat gagasan ada kepentingan peribadi...Jangan kerana itu sampai heret rakyat terjerumus dalam politik tidak sihat," katanya yang jelas ditujukan kepada kumpulan yang melancarkan gagasan menuntut Najib berundur.

KAH KAH KAH
woit
mustahil lupa kes perak
mustahil lupa kes kedah
mustahil lupa kes selangor
semua MB boleh disingkir
semua MB boleh di nyah
jangan buat buat lupa

MUNDEK WAK

-------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang BEBAL, Tanya dia dulu dollah turun macamana?

panglimo potaseh berkata...

Waghih kito ado kerajaan ko .. kalau ado mano kebajikan rakyat .. minyak turun, ghogo naik, api naik, kucing kono cukai, subsidi dah takdo, budak yang choghodik tak ado biasiswa, segalo bondo kono pinjam kono bungo sekali. Besok bilo minyak naik .. sogalo bondo naik lagi, api, toll naik kerajaan kato kono naik jugak tak buleh elak sebab penyelengaraan naik .. kah kah kah sampai mampuih kito kono gelembong.

Tanpa Nama berkata...

TT ... hang da baik ngan madey kan .... hang p cakap ngan dia ... apa yg dia semai dulu ni la hasil yg dia tuai skrg .... kat dunia lg allah dah balas

nazrio dond dolla berkata...

Jai dengan zizi ada learn tak TT...

Tanpa Nama berkata...

agaknya kalo pm mati masa memancut mungkin pm akan memerintah dari kubur sb kena tunggu penggal abis..kalo pengal abis tp saka nya masih idup mcm ne? kena terus memerintah gak..bro isham, mana ada menteri2 najib yg tak bodo, sumenya bodo belaka..termasuk la tuan sotong penasihat hadi..