.

Selasa, 8 Mac 2016

PERANG SEDANG MEREBAK







MUHYiDDIN

MAHU NAJIB

DISINGKIR

KEMUDIAN

DiDAKWA


Penyingkiran Najib beri laluan tindakan undang-undang terhadapnya, kata Muhyiddin



Peletakan jawatan Najib tidak akan menyebabkan kerajaan Barisan Nasional (BN) digulingkan, sebaliknya ia akan memberi laluan kepada proses tindakan undang-undang diambil terhadapnya dan akan diadili di mahkamah, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini.
Menulis di laman Facebook miliknya, Muhyiddin berkata reformasi secara total perlu dilaksanakan untuk mewujudkan sebuah kerajaan yang bersih, telus dan amanah.
"Mereka juga berkata, seorang perdana menteri tidak boleh dijatuhkan kecuali menerusi pilihan raya. Di sinilah letaknya kesilapan besar mereka.
"Jika sebahagian besar rakyat menolak kepimpinan Najib, maka sewajarnyalah Najib berundur sekarang.
- See more at: http://www.site2unblock.com/service/page.php?u=5tVlqWWXKQ6SzCPkFLAVClKElDKu%2FGmZCL%2FrYV8Xw%2FnzHCvLyBCb1rGWEFcBIe4%2Bx5piXGiJj46nnqiFhLHuXxr5UeFLwrWV%2BsMSPllaWoz4zRmBhXlBJAJtVhV3r9X0RqtRzO1rON%2BLYeXQMCfLVV396WIjjcRU4TY%3D&b=5#sthash.gLAgWo2x.dpuf


KAH KAH KAH

woit
semua sedang begerak
semua jadi jelas
semua jadi terang
tak ada sorok sorok
muhyiddin terajang najib
mukriz terajang najib
mahathir jadi kepala
kah kah kah
ini yang ditunggu2
ini yang dikatankan perang
perang dah merebak
kah kah kah

TERAJANG 



-------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT aku x sokong ISIS. tapi zahid komidi kata ISIS ada cubaan nk colik najib...ha part tu aku sokong..

Tanpa Nama berkata...

ni terbaik..ni wajib dijadikan buku sejarah bg anak2 muda. sewaktu menjadi aku membangla diri di oversea dulu, ramai kenal malaysia melalui mahatir mohammad dan anuar ibrahim..kini icon terbaru ialah najib dan rosmah..dua kekasih ini terkenal dengan rasuah, kurupsi pecah amanah dan wang haram..mahatir lantik serang amerika dan israel walaupun secara gaib myokongnya..kini najib dan rosmah menaikkan nama malaysia di mata dunia dengan cara mereka berdua mbadakkan malaysia dengan selunyai2 nya..bukan setakat bil air di putar jaya meningkat malah wang tabungan dari kecil pun meningkat..selagi badak dua ekor ni tak turun, amerika zionis kaum pemodal pun susah hati..ekonomi pemodal makin mruncing..mahatir yg menetaskan umno baru pun bole tinggalkan rumah taiknya buat sementara..anuar yg dipenjarapun melebihkan kepentingan rakyat berbanding diri sendiri,isham rais yg diseksa di isakan pun bole menutup sementara parut walaupun luka dah takda..

nazrio dond dolla berkata...

Tak nak aku nguLas~nguLas bab ni...
Bab ini macam peranan TT sudah
WassaLam...
TT utusan meLayu terakhir...
Boleh pencen, semua dah ambik
Tugas TT

Tanpa Nama berkata...

Isam, aku rasa mcmni... muhyiddin, mukriz s.afdal kene buang n t.madir kluar umno & join blok pbangkang semua wayang je... mastermind dia madir.

Kenapa najib buang muhyiddin dr johor(selatan), mukriz dr kedah (utara) & s.afdal dr sabah (msia barat)?? Sedangkan, ketiga2 org ni semua ade bilangan ketua2 bahagian yg ramai trutamanya johor..

Kenapa pas x join??

Jd apa yg aku baca adalah... ni semua set by madir. Sokongan n simpati pd utara, selatan & msia barat kepada 3 tokoh yg kene pecat ni akan membuak2... n bile smpai je masa yg sesuai, najib akan step down n akan d janjikan kekebalan dr d heret ke muka pengadilan...

Muhyiddin akan masuk semula umno dan d angkat menjadi pm, mukriz pula tpm... masani la pas join sekaki dlm blok bn & gelombang sokongan rakyat akan melimpah ruah...

Mahadir pulak akan tinggalkan pbangkang setelah dia dpt masuk menyelinap n mendapat kepercayaan pembangkang..

Umno akan menang bergaya, rakyat akan bg undi simpati pd bn & tantqwi akan jd menteri...

Anak bapak (kj) ganga sbb da pancing pemuda pun x dpt jawatan...

Rakyat melopong lg...


Nukilan org kluang dtt3!!

kampong lad berkata...

maharajah akan hanya turun takhta selepas mendapat perkenan maharani. jika ini berlaku maka umno/bn akan menang besaq pada pru ke14 nanti. 2003 dah terbukti. dulu hang kata biaq najib terus perintah, jadi senang ke putarjaya. hancusss la kalau lagu tu. padan muka sapa entah.

Tanpa Nama berkata...

APUNDEK mana nak letak ?????

BUSOK!!!!!!!!!!!!!

Tutup...... Tutup...... Tutup......

Pundek kan.