.

Rabu, 16 Mac 2016

NAJIB BUAT LAWAK BODOH









NAJIB BUAT

LAWAK SERAM

ATAU

LAWAK BODOH




PM: Tiada krisis kewangan, MRT laluan kedua diteruskan

Projek pembinaan MRT Laluan Kedua akan tetap diteruskan walaupun negara kini berdepan dengan cabaran ekonomi global yang sedikit sebanyak menjejas bajet kerajaan, kata Najib.
Beliau berkata ia adalah antara komitmen kerajaan untuk memastikan pembinaan tersebut dapat disempurnakan dengan lancar, membawa manfaat kepada semua secara saksama termasuk dari segi peluang pekerjaan dan pendapatan selain perkhidmatan MRT itu dapat dinikmati orang awam.


DENGAR KHABAR

GAJi JADI SLOOO

KLIM TAK BOLEH

PROJEK X JALAN

GAMIN X ADA $$

FULUS FINiTO

BETUL KE?

SAJE TANYA

JANGAN MARAH


----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jk duit byk....kja jln.... Mcm dulu dulu...ada 2.6 bilion semua kerja lancar.... Bangla maymar masuk berkapal kapal...ikut sempadan berderet.... Sampai jd tpt persemadian kekal.

Tanpa Nama berkata...

Budak BAHALOL nak duit lah tu

Projek tu bagi pada Mamat Buat Paip kan

Lahanat

Biasa lah

Bukan yang baru

Duit boleh cerak macsm Ruppee


BEWAK !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

bro..betul la ckp najib tu..yg tiada krisis kewangan itu adalah najib rosmah, zahid hamidi dan kuncu2 dari bagan dato atau ulama2 hadi sotong..yg krisis adalah rakyat yg bukan umno..projek mrt utk duit dia, yg kena bayar adalah rakyat..sb tu takda krisis..elaun2, claim2 pelajaran dipotong, tp bukan elaun2 atau claim2 dia dan rosmah..jgn salah baca bro..contohnya bersih cekap amanah,maksudnya mereka sapu bersih secara cekap dan amanah sesama mereka je orang luar tak bole tau..siapa yg bukan ahli tolong ketepi ..melawan nnt dipenjarakan..tgk jamil khir..pakai duit org miskin utk berjoli dgn bini, bila ke mekah dgn najib, jamil dok belakangnya, mana ada bala, mana ada sumpahan, mana ada tulah..sb nama najib telah diangkat kelangit oleh hadi agar tuhan accept win win situation.sb tu tak kena apa2..tp kalo lu yg g depan kaabah mekah bro, pasti tuhan lunyai2 idup2..sb lu miskin, lu pakai kasut punk, lu makan itik gantung dan yg paling tuhan tak suka, lu mkn petai..tuhan tak suka bau busuk2 ni.nabi pun tak mkn petai.automatik lu bukan alusunah wal rasuah.sb tu najib rosmah murah rezeki sampai dikurniakan allah 2.6b sb kekayaan dunia menuju akhirat..dan rosmah diangkat menjadi ketua bidadari..mana bidadari yg tak layan najib, rosmah akan kasi lupus dlm bra hikmahnya..